VMware רכשה את CloudVolumes

פתרונות CloudVolumes מסייעים לעסקים לפתור את בעיות הניהול והביצוע שלהם בענן ובדטה סנטר וירטואלי ● סכום העסקה לא נמסר לפרסום

25/08/2014 18:08
השילוב של החברות יאפשר ללקוחות לבנות מערכת יישומים בזמן אמת. CloudVolumes, הלוגו המחודש

VMware הודיעה על רכישת חברת CloudVolumes, ספקית של טכנולוגיה המאפשרת לתאגידים לספק יישומים לסביבות וירטואליות על פי דרישה. סכום העסקה לא נמסר לפרסום.

פתרונות CloudVolumes מסייעים לעסקים לפתור את בעיות הניהול והביצוע שלהם בענן ובדטה סנטר וירטואלי. הפתרונות פועלים בסביבה הקיימת של הלקוחות, כדי לספק להם גישה מידית לכל האפליקציות והנתונים של הארגון, ללא כל צורך בהתקנה. בסיס החברה ממוקם בסנטה קלרה קליפורניה. מטרת הרכישה, היא לאפשר ללקוחות החברה לבנות יישומים בזמן אמת, בקרב כל התחומים ושירותי ענן היברידי.

"לקוחות שואפים לקדם את ארכיטקטורת יישומי ה-Windows הקיימת שלהם ולהידמות ל-IT הנייד", מסר סומיט דאוואן, סמנכ"ל ומנהל כללי למוצרי שולחן עבודה ב-VMware. "השילוב של CloudVolumes ושל VMware Horizon יאפשר ללקוחות לבנות מערכת יישומים בזמן אמת ולכל האפליקציות להיות מנוהלות באופן מרוכז, להיות זמינות ומעודכנות תמיד ולהיות מסופקות לסביבות וירטואליות בשולחן העבודה או בענן לפי דרישה".

ככל שמערך ה-IT נעשה מותאם יותר ויותר ללקוח, לקוחות פונים לפתרונות של וירטואליזציה של שולחן העבודה כדי לספק לעובדים שלהם גישה בטוחה מכל מקום ובכל זמן לשולחן העבודה, לאפליקציות ולנתונים. עם התוספת של CloudVolumes לסל הפתרונות של VMware, יוכלו לקוחות VMware Horizon 6 להפחית את עלויות ניהול שולחן העבודה והתשתית שלהם ובו זמנית לספק למשתמשי הקצה חוויה המתאימה לכל אחד מהם אישית. מהלך זה אמור לשנות את עולם הווירטואליזציה של שולחן העבודה ולענות על אתגרי הביצוע והאספקה.

VMware  עוסקת בפתרונות ניהול ענן ומתמקדת בחדשנות ובאספקת מוצרי IT ללקוח במהירות ובעלות מופחתת באמצעות פתרונות מכווני מטרה לסביבות ענן היברידיות. מאמציה בתחום הובילו את חברת VMware לעמדת בולטות והנהגה בתחום שירותי הענן בקרב שותפיה ולקוחותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים