תוכן שיווקי

Value Plus מתרחבת ומקימה חברה באסיה פסיפיק

21/08/2014 13:34
מקימים חברה נוספת באוסטרליה: חברת Value Plus Asia Pacific

חברת Value Plus Israel הוקמה ב 2009 ומתמקדת בפתרונות SAP  חדשניים. לאחרונה הוקמה חברה נוספת באוסטרליה, Value Plus Asia Pacific , המספקת שירותים ללקוחות החברה באזור אסיה פסיפיק.

למה דווקא אסיה פסיפיק?
"זיהינו את האזור כמקום עם פוטנציאל עסקי רחב "הצמא" ליידע ולניסיון בתחומים בהם אנו מתמחים ופועלים בקרב לקוחותינו בישראל ובצפון אמריקה". אומר רפי מזור, מבעלי החברה.

מה הערך שאתם מביאים לאזור?
"מהניתוח שערכנו  הבנו כי  קיימים לא מעט "שחקני" SAP באזור, אך הם אינם מספקים את מגוון הפתרונות החדשניים בתחום המובייל, שילוב מערכות גיאוגרפיות (GIS) עם מערכות SAP ופתרונות חדשניים בתחום קשרי לקוחות שאנחנו מספקים ללקוחותינו בארץ ובחו"ל".  שרון בצלאל, מבעלי החברה מוסיף ומציין כי "שילוב הפתרונות הללו יאפשר לארגונים להשיג ערך מוסף אמיתי ויעצים את התועלות העסקיות מהמערכות הארגוניות שברשותם".

מתמקדת בפתרונות SAP  חדשניים. Value Plus Israel

מתמקדת בפתרונות SAP חדשניים. Value Plus Israel

לאילו מגזרים אתם פונים?
דוד טל אשר מונה למנכ"ל Value Plus Asia Pacific: "סל הפתרונות המתקדמים של SAP מתאים למעשה לכלל המגזרים (גם ללקוחות "non-SAP"), אנו נותנים תשומת לב מיוחדת  למגזר הבנקאות, הביטוח, תקשורת וקמעונאות ושם צברנו כבר ניסיון ייחודי. הניסיון הזה מקנה לנו יכולות לספק פתרונות Best practices ולשלבם בצורה מיטבית בארגונים אלו. דוגמא קטנה מתייחסת לחבילת RDS (Rapid Deployment Solution) אותה בנינו למגזר הבנקאות והביטוח. חבילה זו כוללת פתרון חדשני רב ערוצי שמשפר את תהליכי השירות ושימור הלקוחות לכלל לקוחות הבנק (עסקיים ופרטיים) ומסייע בקידום ומכירת מוצרים פיננסיים. חשוב לשים לב שבנקים בעולם מוכרים בין היתר גם מוצרי ביטוח כך שלמעשה בנינו את הפתרון בתפישה שיתאים גם לעולם הביטוח".

מה עוד אתה יכול לספר לנו?
שרון: "להקים חברה באזור מרוחק עם פעילות בתחום ה SAP זה תהליך מאתגר ולכן עשינו זאת רק אחרי בחינה ובדיקה מעמיקה על השווקים הפוטנציאלים. עם פתיחת החברה פנו אלינו מספר חברות מקומיות בהצעה לקיים שותפויות מאחר ומצאו שקיימת סינרגיה ממשית בפעילות משותפת איתנו. כדוגמא אביא חברה שמקום מושבה המרכזי בניו-זילנד ומתמחה בפתרונות בתחום ה Retail, שהבינה כי תוכל באמצעות שיתוף פעולה איתנו להתחרות טוב יותר בשוק ה Retail ואף להביא ללקוחותיה ערך עסקי ממשי נוסף. עם חברה זו כבר חתמנו על הסכם לשיתוף פעולה גלובלי. קיימות פניות נוספות בתחומים אחרים כגון התחום הפיננסי והטלקום ואנו שוקלים גם אותן."

מה אומרים הלקוחות באזור?
רפי: "שמחנו לגלות התעניינות מצד לקוחות, מספר שבועות לפני פתיחת החברה  פנו אלינו נציגי אחד מארבעת הבנקים הגדולים באזור אסיה פסיפיק בבקשה לממש פתרון מתקדם שיסייע בקידום מכירת  מוצרים בנקאיים ומוצרי ביטוח. היום כחודשיים לאחר פתיחת הסניף המקומי שלנו ניתן לבשר על עליה מוצלחת לאוויר של הפרוייקט ופידבקים מאוד חיוביים מצד המשתמשים וההנהלה. אני משוכנע שהצלחה זו תביא בעקבותיה לקוחות נוספים הן מתחום הבנקאות והן מתחומים נוספים, אנחנו מתחילים להרגיש את זה וזה משמח."

לסיום, אתה יכול לציין מספר  פרויקטים שהעליתם לאחרונה לאוויר?
Mobile&SAP – אפליקציה שפיתחנו יושמה בארגון תעשייתי גדול וכבר הביאה למהפך במערך המכירות והשירות של הארגון.
GIS&SAP – אנו נמצאים בשלבים אחרוניים בפרויקט המשלב מערכת גיאוגרפית (GIS-ESRI) עם מערכת הנדל"ן שלSAP  במשרד ממשלתי מרכזי.
Customer Experience – רק בחודש האחרון עלינו לאוויר עם שני לקוחות בחו"ל הבנק בניו-זילנד וחברת התקשורת T-Mobile-USA, שם הפתרון "יושב" על SAP HANA.

בשני הפרויקטים הללו יישמנו ופיתחנו פתרון חדשני המיועד לשיפור שירות ומכירות דרך מגוון רחב של ערוצים. השלב הבא בפרויקטים אלו הינו שיווק חכם מבוסס מיקום, כפי שכבר ביצענו עבור בנק בסינגפור.

ניתן לגלוש לאתר החברה בהקלקה כאן

אירועים קרובים