תוכן שיווקי

חברת GAIT הטמיעה תיק עובד אלקטרוני בנציבות שירות המדינה

03/02/2014 15:19

חברת GAIT תכננה ויישמה תיק עובד אלקטרוני בנציבות שירות המדינה. פרויקט זה מהווה אבן דרך מרכזית בהטמעת תיק עובד אלקטרוני במשרדי הממשלה המבוסס על תשתית המחשוב הממשלתית "מרכבה". כך מסתיימת העבודה עם תיקים ומסמכים פיזיים וניהול משימות ידני.

פרויקט תיק עובד אלקטרוני, אותו מובילה מנמר"ית הנציבות, רויטל ויצמן, יהווה תשתית אלקטרונית אחידה בנציבות שירות המדינה וביחידות משאבי אנוש במשרדי הממשלה. לראשונה יוכלו כל עובדי היחידות לצפות בו-זמנית במסמכי תיק העובד האלקטרוני ולבצע טיפול מקצועי בשיתוף וביעילות. בנוסף, פותח ממשק ייעודי ב"מרכבה" באמצעותו ניתן להעביר מסמכים ומשימות בין גורמים שונים.

הפרויקט בהיקף של 2 מיליון שקלים, כולל גם הסבה של 60 אלף תיקי עובדים בהם כ-10 מיליון מסמכים.

המערכת החדשה תשרת את נציבות שירות המדינה  ואת משרדי הממשלה שיעברו גם הם לעבוד עם תיקי עובדים אלקטרוניים.

המערכת החלה לפעול לפני כשלושה חודשים והסבת התיקים למדיה האלקטרונית בעיצומה. בארכיב הנציבות הוקם צוות סריקה ומפתוח אשר סורק, ממפתח ומפיץ לתחנות העבודה את כל הדואר השוטף המגיע לטיפול.

צוות הפרויקט בניהולה של עדית טיגר, סמנכ"ל חברת GAIT, יזם, תכנן, הקים והטמיע סביבת עבודה אלקטרונית זו. עדית מספרת כי בפרויקט זה הוגשם חזון של מעבר לעבודה אלקטרונית.

בכך יתרונות עצומים, החל משיתוף מידע בין כל הגורמים במערכת, עבודה בתיק אישי אחוד של הנציבות עם המשרדים, התייעלות ושיפור בתהליכי העבודה השוטפים, עבור דרך שדרוג יכולת הגיבוי והשרידות ועד להעלאת רמת השירות שמספקות מחלקות משאבי אנוש לעובדי המדינה. בכך שודרגה הפונקציונליות והטכנולוגיה התאימה עצמה למאה ה-21.

עוד מוסיפה עדית, כי להקמה והטמעת הפרויקט קדם שלב של תכנון, מקיף ויסודי, תוך בחינת היבטי מחשוב, ניהול פרויקטים והנדסת תעשייה. הניסיון הרב שנצבר בחברה בפרויקטים דומים, תרם רבות למימוש מוצלח. כשעדית מתבקשת לציין את המתכון לפרויקט מוצלח היא מספרת כי שיתוף הפעולה של כלל הגורמים המעורבים בפרויקט, מתחילתו ועד היום, הוא המרכיב המשמעותי ביותר לביצוע פרויקט מסוג זה בהצלחה.

אירועים קרובים