תוכן שיווקי

לקראת אירוע | קול קורא להרצאות לערבי עיון

07/05/2013 15:15

האיגוד ישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע, ISACA ישראל, יוצא בקול קורא להרצאות (של כ-45-60 דקות) לערבי עיון ומזמין את העוסקים בתחום טכנולוגיות המידע לחלוק את ניסיונם עם חברי האיגוד. לדברי רו"ח גיא מונרוב, סגן נשיא האיגוד ויו"ר ועדת השתלמויות "כאיגוד מקצועי, אנו מצפים, כי ההרצאות המוצעות יוסיפו ערך וחווית למידה יישומית למשתתפים, כהמשך לערבי העיון אשר התקיימו בשנה החולפת".

לדברי שי זנדני, נשאי האיגוד, "אנו עושים מאמץ להיענות לבקשות החברים, ולהרחיב את ימי העיון המקצועיים, והעשרת הידע בתחום בוקרת מערכות מידע, אבטחת מידע, ממשל IT וניהול סיכום".

ההרצאות אשר יוגשו יועברו לעיון ומיון של יו"ר וחברי ועדת השתלמויות באיגוד. רו"ח גיא מונרוב הוסיף כי "עד כה קיבלנו מספר רב של פניות ואנו מצפים לפניות נוספות בדומה לשנים קודמות". לדבריו, "תהליך המיון והבחירה של ההרצאות יהיה קשה ולא פשוט לאור ניסיון העבר, וזאת על מנת להביא לחברים הרצאות בעלות ערך מוסף רב בתחומים הנמצאים בימים אלה בכותרות".

במידה והנכם מעוניינים במתן הרצאה באחד מערבי העיון של האיגוד, אנא העבירו באמצעות הדוא"ל את הפרטים הבאים למזכירות האיגוד: שם מלא, תפקיד, חברה, פרטי התקשרות (טלפון ודוא"ל) ושם הרצאה.

עוד ציין רו"ח מונרוב כי ועדת השתלמויות של האיגוד פותחת את שעריה לקבלת חברים חדשים מטעם חברי האיגוד, וכי הוא ישמח שהתנדבות בנושא שאפיינה שנים קודמות תמשיך גם השנה" להצטרפות ותרומה מזמנכם לפעילות חשובה זו של ועדת השתלמויות יש לפנות למזכירות האיגוד בטלפון 03-6910093, ו/או באמצעות הדוא"ל.

אירועים קרובים