תוכן שיווקי

אורי שי, מנכ"ל Singular: "המשכיות עסקית נמצאת היום על האגנדה יותר מתמיד"

20/11/2012 13:26

"שנת 2012 אופיינה בעלייה דרמטית של פרויקטי הטמעה בתחום המשכיות עסקית. השוק הישראלי מגיב למצב, יוזם ובוחר להשקיע ב-Disaster Recovery מתוך ידיעה ברורה שכיום מדובר במצרך חיוני", כך אומר אורי שי, מנכ"ל חברת Singular, המפיצה את תוכנת Double-Take של ענקית התוכנה VISION Solutions.

אורי שי אמר את הדברים בסיום רבעון פורה במיוחד של חברת Singular, במהלכו, מעל ל 30 חברות גדולות ומובילות בשוק הישראלי בחרו במוצר Double-Take. "לרוב הארגונים במשק וללקוחות החדשים שבחרו בנו – יש פתרון DR כזה או אחר. אולם מצאנו כי ארגונים אלה מתמודדים עם שלושה אתגרים שהניעו אותם לבחור ב-Double-Take:

1.    הורדת עלויות דרמטית של ניהול אתר ה-DR
2.    פתרון מלא לכל סביבת הארגון: שרתים פיזיים, וירטואלים, DB וכל סוגי אחסון.
3.    גמישות מוחלטת להעביר בעתיד את ה Datacenter לחו"ל או לענן – בלחיצת כפתור

כיום, Double-Take הינו המוצר היחידי שמעניק את התועלות האלה".

מתוך הלקוחות ששוחחנו איתם נאמר לנו שהבחירה ב-Double-Take נבעה מהרבה סיבות: חסכון דרמטי בעלויות סטורג, פתרון לשרתים הפיזיים, פתרון מסביבה וירטואלית של VMware לסביבת Hyperv, הורדת עלויות לבסיסי הנתונים ופתרון אחד שינהל את כל סביבת ה-DR של החברה.

כך לדוגמא אומר אורון בירה מדפוס בארי: "חיפשנו פתרון שיעניק לנו זמינות גבוהה במיוחד לשרת הדואר שלנו (Exchange), פתרון שיהיה גמיש וחסכוני. סט היכולות שהעניק לנו Double-Take היה בדיוק נכון עבורנו".

בדומה לכך, אומר יריב חזן, מנמ"ר Tradertools: "עם Double-Take יכולנו להגן על הלקוחות שלנו מעבר לים (בחו"ל) בזמן אמת, ללא שום מגבלת חומרה או תוכנה".

שי התראיין בכנס Cloudcon לאחר שתי מצגות של ארז פז, ה-CTO של Singular, ואמר כי הבחירה בפתרון תוכנה משקף את האימוץ המוקדם של המשק הישראלי לטכנולוגיות העתיד, שכן יותר ויותר ארגונים מכירים כיום בעובדה כי פתרון חומרה מוגבל ויקר – שייך לנחלת העבר. העתיד מבשר על מגמות עלייה דרמטיות בפתרונות תוכנה שמעניקים לארגון חופש, גמישות והורדת עלויות.

אירועים קרובים