טכנולוגיה ישראלית תגלה לכם איך מרגישים שחקני היורוליג

אפליקציית Heed מנתחת נתונים על המצב הפיזי והרגשי של שחקנים, שמגיעים אליה מחיישנים, ומאפשרת לדעת האם הקפטן של הקבוצה האהובה עליכם נמצא בלחץ, למשל ● היא תיכנס לשימוש כבר בפיינל פור הקרוב

מהר יותר, גבוה יותר, מדיד יותר. צילום אילוסטרציה: BigStock

נמצאים במגרש או מול המסך בבית ורוצים לדעת מה מרגיש השחקן המצטיין של הקבוצה שאתם אוהדים? אפליקציה ישראלית חדשה תאפשר לכם לעשות זאת, לפחות בליגת הכדורסל האירופית יורוליג. אמנם לא תוכלו בינתיים להשתמש בה לגבי שחקני מכבי תל אביב, כי הקבוצה כשלה להעפיל למשחקי הפליי אוף של הליגה, אבל תוכלו לעשות זאת לגבי שחקני הקבוצות שכן העפילו למעמד.

Heed היא פלטפורמה לאוהדי ספורט מבוססת בינה מלאכותית, מיוזמתו של מתי כוכבי, שכוללת טכנולוגיה שמאפשרת לאוהדים לקבל בזמן אמת נתונים על המצבים הפיזי והמנטלי של השחקנים והמאמנים.

איך זה עובד? כל אחד מהשחקנים לובש גופיה עם חיישנים שמאפשרים למדוד דופק, לחץ דם, זיעה ומדדים נוספים. כמו כן, הפלטפורמה משתמשת במדדים שכבר קיימים במגרש. הבינה המלאכותית מאפשרת לפענח את המדדים הללו ולתרגם אותם, באמצעות כלי אנליטיקה של AGT international, לתחושות כמו לחץ. המידע מועבר לאפליקציה, שזמינה הן לאנדרואיד (Android) והן ל-iOS, ומוצגת לצופים שעוקבים אחרי המהלכים שלהם במגרש ובבית.

לצד הבינה המלאכותית, משלבת Heed אינטרנט של הדברים ויצירת וידיאו באופן אוטומטי ובזמן אמת, באמצעות כלים ויזואליים יצירתיים .

"הנטפליקס של עולם הספורט"

בעולם הכדורסל רואים את האפליקציה הישראלית החדשה בעין יפה. "Heed מכניסה אתכם לעומק המשחק יותר מאשר אי פעם", אמר סרחיו רודריגז, כוכב צסק"א מוסקבה. "באמצעותה תוכלו לחוות את כל מה שקורה במגרש, כאילו אתם במשחק עצמו". הסכים איתו ז'ליקו אוברודוביץ', מאמן פנברחצ'ה, אלופת היורוליג, שאמר שהאפליקציה "מספקת לאוהדים את הדרך הטובה ביותר להתחבר לקבוצות שלהם".

כוכבי אמר ש-"אנחנו יוצרים את הנטפליקס של הרגעים המעניינים במשחקי הספורט. הטכנולוגיה שלנו יודעת לזהות את מה שמעניין, מרגש ואת מה שתורם לסיפור של המשחק, ולשדר את זה בזמן אמת לצרכני הספורט. מדובר במערכת שלומדת ומתפתחת כל הזמן".

לדברי דנה רבין, מנכ"לית Heed, "פחות ופחות אוהדים צעירים צופים במשחקי ספורט מלאים בטלוויזיה, על אף שרמת אהדתם לספורט לא השתנתה. האפליקציה שלנו תנגיש לאוהדי הספורט את הרגעים הטובים ביותר במשחקים ותאפשר להם להתחבר לאירועים באופן שמתאים לדפוס הצריכה שלהם".

כדורסל הוא לא ענף הספורט היחיד שאליו מכוונת האפליקציה: ל-Heed יש שותפויות גם עם ה-UFC (ר"ת Ultimate Fighting Championship) ועם איגוד רוכבי השוורים המקצוענים (ה-PBR), ומהחברה נמסר שהיא תודיע בקרוב על שיתופי פעולה חדשים עם מפעלי ספורט וקבוצות בעולם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיקי

    העתיד הגיע גבירותי ורבותי!! מדהים

אירועים קרובים