אריסטוקרט רוכשת את פלאריום הישראלית ב-500 מיליון דולר במזומן

מדובר באחת העסקאות הגדולות שנעשו לאחרונה בתחום המשחקים הישראלי - אם לא הגדולה שבהן

פלאריום

אריסטוקרט (Aristocrat), יצרנית מכונות משחק אוסטרלית המתמחה במכונות הימורים מודרניות וחדשניות, רוכשת את חברת המשחקים הישראלית פלאריום (Plarium) תמורת 500 מליון דולר במזומן. מדובר באחת העסקאות הגדולות לאחרונה בתחום המשחקים הישראלי, אם לא הגדולה שבהן.

פלאריום  הוקמה ב-2009 ומעסיקה כיום כ-1,200 עובדים ולצד ההנהלה הראשית בהרצליה יש לה משרדי ובתי פיתוח במישיגן ארצות הברית, קראסנודר ברוסיה ועוד מספר ערים באוקראינה.

החברה יוצרת משחקי אסטרטגיה ולחימה המבוססים על פורמולה קבועה יחסית שכדי להצליח בהם באמת יש צורך ביצירת קשרי חברתיים. היא מציעה את המשחקים הללו ברשתות החברתיות, כולל פייסבוק (Facebook), בטלפונים ובטאבלטים המבוססים על iOS ואנדרואיד (Android) כאחד, וכן כמשחקי רשת. מדור במשחקי חינם עם רכישות מתוך המשחק, אלו המכונים כיום Freemium. החברה טוענת שיש לה כיום מאגר משתמשים בגודל של 250 מליון שחקנים.

"אני מאוד גאה בהצלחה של החברה מיום שנוסדה בשנת 2009", אמר אבי שלאל, מנכ"ל פלאריום, ואחד ממייסדי החברה.

להפוך לחברה המובילה בעולם בתחום המשחקים החברתיים

לדבריו, "המאמץ והכישרון של עובדי החברה סייע למיצובה כמובילת שוק בתחום משחקי המובייל. אריסטוקרט הינה שותף אידיאלי עבור פלאריום, במיוחד לאור שאיפותינו להפוך לחברה המובילה בעולם בתחום המשחקים החברתיים. יחד עם העוצמה של אריסטוקרט, בתחום התפעולי, האסטרטגי והכלכלי, אני מאמין כי תהליכים אלה יואצו",

עבור אריסטוקרט מדובר כנראה הניסיון לחרוג מהתחום העיקרי בו היא עוסקת, מכונות ומשחקי מזל בעיקר כאמור, ולהיכנס אל שוק משחקי המובייל.

"לשתי החברות תפישות דומות בנוגע לפיתוח משחקים, חדירה לשוק, ייצור תוכן משחקים הטוב ביותר בעולם, וכמובן בבניית מותג מוביל בקטגוריה שלהם".

"הרכישה הנוכחית לא רק תרחיב את היצע המשחקים הדיגיטליים שלנו, אלא גם תפתח פתח לרכישות נוספות עתידיות בתחומי צמיחה מסקרנים, לרבות בעולמות הדיגיטל", אמר טרבור קרוקר, מנכ"ל החברה הרוכשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים