יש גם כאלה ש-"מתלוננים" על שירות טוב…

יוסי דה-וולף הזמין חופשה במלטה ופנה לחברה במכתב "תלונה" על העזרה וההשקעה שקיבל מסוכן הנסיעות, טל ויינברג ● המכתב הועלה לפייסבוק ומהר מאוד הפך לוויראלי ● אבל אל תדאגו, הכול בהומור...

מתרחבים. Like. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

הפיד בפייסבוק (Facebook) מלא בדברים מצחיקים, מדליקים וביזאריים, אבל כזה, לפחות אצלי, הוא לא ראה כבר מזמן: מכתב לחברת נסיעות, שמנוסח כמכתב תלונה, שבו "מתלונן" לקוח על כך שקיבל שירות טוב מאחד הסוכנים. המכתב, למען הסר ספק, מנוסח כולו בציניות ובהומור, ונראה שכוונתו לשבח את נותן השירות.

מקרה שהיה כך היה: יוסי דה-וולף טס לא מכבר באמצעות קשרי תעופה לחופשה במלטה. לאחר שחזר, הוא שלח לחברה מכתב "נגד", או יותר נכון בעד, הסוכן טל ויינברג. המכתב, שכאמור הועלה היום (ד') לרשת החברתית, הופך בשעות האחרונות יותר ויותר ויראלי.

במכתב מציין דה-וולף כי "יש לי המון תלונות על טל ויינברג, שממנו קיבלתי את השירות להזמנה הנ"ל".

ראשית, לדבריו, "צלצלתי לבקש עזרה בקשר לחופשה במלטה. טל ויינברג ענה לי שהוא באמצע הזמנה וכבר חוזר אליי. לא עברו שלוש דקות וטל אכן חזר אליי. זאת חוצפה לצלצל כבר אחרי שלוש דקות ולא להמתין שעות, כמו שמקובל בישראל".

"טל הציע שיעזור לי במידע על מקומות מעניינים במלטה", ממשיך הכותב. "(זאת) עוד חוצפה מצד טל, שהרי כל מה שנותני השירות רוצים זה לסגור עסקה ולעבור ללקוח הבא. טל הרשה לעצמו לתת מעצמו עוד זמן על מנת לרצות אותי ולמסור לי מידע חשוב וחיוני. חוצפן, שיתבייש לו".

המכתב. צילום: מתוך פייסבוק

המכתב. צילום: מתוך פייסבוק

בהמשך המכתב הוא סיפר כי "הייתה בעיה עם השם שלי בהזמנה, שלא נרשם נכון. הבוקר צלצלתי אל הנייד של טל והוא, ברוב חוצפתו, ענה לי מיד 'בוקר טוב, יוסי', שמע ממני את הבעיה ואמר לי לרשום לו מסרון קצר, כי הוא עדיין לא בעבודה ולכשיגיע – יטפל בנדון. לא עברה שעה והחוצפן כבר הספיק לשלוח למייל שלי את המסמך המתוקן. לא ברור לי למה לא נתן לי להמתין כמה ימים, לצלצל שוב ושוב ולבקש את אותה הבקשה 100 פעמים. איך הוא לא מתבייש לתת כזה שירות מהיר, אדיב ומקצועי".

"אם תפטרו אותו – אני רוצה שיעבוד אצלי"

"זאת ממש בושה לחברה שלכם שאתם מעסיקים כזה עובד שעושה לכם טוב ומפאר את שם החברה שלכם", ממשיך דה-וולף בפנייתו לקשרי תעופה. "אני מצפה מכם שתפטרו אותו עוד היום, כך שבהזמנה הבאה שלי אוכל לסבול ולהתעצבן, כמו שמקובל בישראל".

"אבל", הוא מסיים את מכתבו הציני, "אם תפטרו את הטיפוס הזה, אני רוצה שיגיע לעבוד בסוכנות הביטוח שלי".

המכתב של דה-וולף, כפי שניתן לראות, מרעיף שבחים על ויינברג, וכנראה שבצדק, אבל יכול בנוסף להוות תזכורת למצב של שירות הלקוחות בישראל, שמעורר לא פעם חוסר שביעות רצון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים