PayPal רכשה את פיידיאנט תמורת כ-280 מיליון דולרים

הרכישה, במסגרתה יעברו 70 העובדים של פיידיאנט לרוכשת, היא עוד צעד בדרך להפיכתה של ענקית התשלומים לחברה עצמאית בהמשך השנה

התחלה חיובית בניו-יורק. PayPal

PayPal, חטיבת התשלומים הדיגיטליים של eBay ,שעומדת להפוך בהמשך השנה לחברה עצמאית, הודיעה על רכישת חברת ההזנק פיידיאנט (Paydiant), המתמחה באספקת פתרונות תשלום ניידים לחברות שרוצות לשלב תכונות כאלה באפליקציות שלהם. בנוסף עוסקת החברה בפתרונות של יצירת ותפעול נייד למועדוני לקוחות שמעוניינים לספק דרך נוספת לתקשור ושימושיות מעבר לשימוש בכרטיסים פיזיים.

רכישה זו מגיעה כשנתיים לאחר שפייפאל רכשה את וונמו (Venmo), חברה אחרת שמציעה שירותי תשלום ניידים. שתי החברות לא מסרו פרטים אודות סכום המכירה, אך ההערכות מדברות על כ-280 מיליון דולרים. 70 עובדי פיידיאנט יצטרפו לפייפאל בתקופה הקרובה.

פיידיאנט, שהוקמה ב-201 בבוסטון, משתמשת בטכנולוגיות שונות כמו קודי QR ו-NFC כדי לאפשר לחברות להציע אמצעי תשלום שונים ישירות דרך אפליקציות ייעודיות. היא פועלת בתחום התשלומים הניידים עם מערכתMCX שהיא מערכת מסחרית שנמצאת בשימוש כיום בוול-מרט (Wal-Mart), טארגט (Target) וקמעונאים גדולים אחרים בתחום.

מעבר לכך הודיעה PayPal כי קורא הכרטיסים שלה לביצוע תשלומים ניידים, Here, יתמוך בקרוב גם ב-NFC. הכרטיס יוכל לבצע צימוד לטלפונים חכמים באמצעות בלוטות', וכן ניתן יהיה להשתמש בשיטה הרגילה. הכרטיס המעודכן יופץ לראשונה בבריטניה ובאוסטרליה בקיץ, ולאחר מכן בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים