סיסקו שוב מוכיחה שפילים יכולים לרקוד

בכנס שנערך באחרונה הסביר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, איך ענקית התקשורת הפכה להיות ענקית IT באופן כללי

19/12/2016 12:31
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום: פלי הנמר

האיוונט: כנס הצגת פתרונות מראקי, חברה בת של סיסקו.
על הבמה: אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.
המקום: רדינג 4, תל אביב.

סיסקו (Cisco), שקיימת יותר מ-30 שנים, היא החברה שפיתחה את הנתב הראשון בעולם, ומשם עברה למתגים ולפתרונות רשת כוללים. בשנים האחרונות אנחנו עדים למעבר של סיסקו מהיותה ענקית תקשורת לענקית בתחום ה-IT באופן כללי.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, נתן הרצאה מרתקת על כך בכנס השקת הפתרונות של מראקי (Meraki), שסיסקו רכשה לפני ארבע שנים. הכנס נערך בשיתוף בזק בינלאומי, שותפה בכירה שלה, והופק על ידי אנשים ומחשבים. שגיא ריתק את הנוכחים ועניין אותם בפתרונות החברה.

המעבר, אמר שגיא, כולל בולטות בשוק בעולמות תוכן חדשים, לרבות דטה סנטרים ושרתים, וכן בתחומי הענן הפרטי, הציבורי וההיברידי. החברה אף הרחיבה את מוצרי הקולבוריישן, הטלפוניה הארגונית, מערכי שיחות הווידיאו ומוקדי שירות הלקוחות.

לכך מתווספת הכניסה של סיסקו לעולמות האינטרנט של הדברים וניהול הערים החכמות, לרבות פתרונות אנליטיקה מתקדמים: בניית פלטפורמה אחודה המאגדת מידע מובנה ובלתי מובנה בתווכה אחת.

לעולמות אלה מצטרפת האסטרטגיה של החברה בתחום אבטחת המידע. סיסקו הוכרזה בכנס 2016 RSA, שנערך בפברואר השנה, כספקית פתרונות אבטחת המידע המובילה בעולם. היא הגיעה למעמד זה בזכות אסטרטגיית רכישות אגרסיבית בתחומי אבטחת המידע והגנת הסייבר, לרבות רכישת החברות Source Fire ,Lan Cop ובאחרונה גם Cloud look הישראלית.

למעשה, ציין שגיא, סיסקו נותנת פתרון מלא למסע הדיגיטלי: מתשתית התקשורת דרך תשתית המחשוב ודרך הדטה סנטרים המרכזיים. זאת, תוך שילוב כלי קולבוריישן, אנליטיקה ואבטחת מידע. היצע הפתרונות רלוונטי מגופים ציבוריים גדולים וחברות ענק ועד ללקוחות קצה קטנים.

הפתרון של מראקי

טרנספורמציה זו, בחברה שמונה כ-70 אלף עובדים ובעלת מחזור מכירות של כ-50 מיליארד דולר, מתאפשרת באמצעות השקעה בחדשנות, מחקר ופיתוח, שותפויות אסטרטגיות, מעבר לקוד פתוח ואסטרטגיית רכישות.

דוגמה לכך היא הפתרון של מראקי, שאותו הציג שגיא באירוע. הוא מאפשר ניהול מהענן של תשתית הרשת, האלחוט, אבטחת המידע, מצלמות האבטחה והאנליטיקה בארגון. כל זאת בניהול מרכזי ללא צורך בהתקנה ותוך ייעול עלויות תחזוקה ומודלי התפעול.

שגיא הסביר שלקוחות מכל מגזרי הפעילות, שעוסקים בשאלה כיצד לרתום את הטכנולוגיה ואת הדיגיטציה לטובת הגדלת ההכנסות והרווחיות, על מנת להישאר רלוונטיים שנים קדימה, מוצאים בסיסקו שותף אסטרטגי בהובלת המעבר אל העולם החדש.

לסיכום, שגיא הציג שינוי כה מהותי בחברה טכנולוגית כה גדולה, תוך שמירה על רווחיות גבוהה לאורך זמן, שמוכיח שגם פילים יכולים לרקוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים