אנג'י – האפליקציה שתסדר לכם את הביקור במוסך

סטארט אפ חדש המספק לנהג פתרון מלא וחינמי לטיפול ברכב באמצעות הסמארטפון, ונועד לספק לו ידע והבנה של המתרחש ברכב לקראת ביקורו במוסך ● היה מנוע?!

מימין: גל אהרון, ירדן גרוס, אלון הנדלמן

הנה סיטואציה מוכרת: אתם הולכים למוסך, יש תקלה ברכב, נדלקת נורה , או רעש משונה ולא אופייני. הזריזים שביננו עושים חישוב מהיר ומבינים שנפלה עליהם הוצאה כספית, שלא ברור לנו מה העלות המשוערת שלה. וממש כמו במערכונים של הגשש החיוור שמבטאים את תחושת חוסר האונים, וחוסר ההבנה במערכות הרכב.

אנג'י , סטארט אפ חדש שהוקם על ידי ירדן גרוס , אלון הנדלמן וגל אהרון, שפיתחה מערכת טכנולוגית, המספקת לנהג פתרון מלא וחינמי לטיפול ברכב באמצעות הסמארטפון, ונועדה לספק לו ידע והבנה של המתרחש ברכב לקראת ביקורו במוסך: מאבחון וזיהוי תקלות בזמן אמת והתראות על טיפולים שוטפים, ועד לקבלת הצעות מחיר והמלצות על מוסכים קרובים. המשקיע הראשון של החברה הינו אורי לוין, מיזמי Waze.

קצת נתונים:
66% מרגישים חסרי אונים במוסך
50% מהתלונות נובעות מאי הבנה בין איש המקצוע ללקוח
35% מהתלונות נוגעות למחלוקות על גובה התשלום
15% מהתלונות נובעות מאי שביעות רצון מאיכות הטיפול ברכב

המערכת של אנג׳י, הנמצאת כרגע בשלב בטא של הפיתוח, מתחברת לרכב בקלות באמצעות אפליקציית סמארטפון ורכיב בלוטות' המתחבר למחשב הרכב. מרגע החיבור אנג׳י עוקבת אחר מצב הרכב, מזהה תקלות, מאבחנת אותן ומציגה הצעות מחיר ממוסכים בקרבת מקום. בנוסף, היא עוקבת אחר מצבו של הרכב (למשל, תקינות לחץ השמן), מתריעה לקראת טיפולים, מעדכנת אם המצבר הולך להיגמר, מספקת מידע על צריכת הדלק ועלותו, כולל גרפים ועוד. האפליקציה מושקת בגרסת אנדרואיד ובקרוב תושק גם ב-IOS.

לדברי יו"ר אנג'י, אורי לוין, "פעם ידעתי מה זה קרבורטור, ואפילו איך הוא עובד, אבל מאז עולם הרכב מאוד השתנה וכך גם הטכנולוגיות. כיום, כשאני מבקר במוסך, אני כבר לא מבין מה אומרים לי וזה גורם לי לתחושת אי נוחות רבה. את זה בדיוק אנג׳י באה לפתור. בכל שנה יש מעל למיליארד ביקורים במוסך בעולם ורוב המבקרים שותפים לתחושות חוסר האונים וחוסר הידע הללו".

איך אנג'י עובדת?
אנג'י היא מערכת מקיפה לניהול ומעקב אחרי הטיפול ברכב, הפועלת באמצעות אפליקציית סמארטפון, ומתחברת למחשב הרכב באמצעות רכיב המשדר נתונים בטכנולוגיית. בעת תקלה או לקראת מועד הטיפול השוטף יקבל הנהג התראה לסמארטפון, כולל הסבר על התקלה, אפשרויות הטיפול, עלויות והצעות ממוסכים רלבנטיים. המערכת תכלול גם המלצות משתמשים על המוסכים, שיסייעו בבחירת המוסך. כך, כשיגיע הנהג למוסך הוא ידע מה התקלה, התיקון והעלויות הצפויים. רכיב Engie Bluetooth הוא קטן ופשוט לחיבור וניתן בחינם לכל משתמש. Engie מתאימה לכל רכב משנת ייצור 1996 והלאה. רכיב בלוטות' מקבל מידע ואינו עושה כל פעולה אחרת ברכב, הוא מאושר ע"י היצרנים ואינו פוגע באחריות.

האפליקציה הינה חינמית, ובעתיד תגבה החברה תשלום עבור החיישן.

חוות דעה אישית

אפליקצית אנג'י מביאה לביטוי את החיבור הנכון בין טכנולוגיה לצרכים של צרכנים, האינטרנט של הדברים, חיבור בין מכשירים לאפליקציה והעברת המידע לענן ועיבודו והפיכתו למוצר מבוקש, הינה דרך נכונה ויעילה יותר היום לקדם פעילויות ולייצר פרסום יעיל ואפקטיבי.

יצירת מוצר נדרש, אשר יענה על צורך אמיתי של תיקון רכבים, כאשר רוב רובם של האנשים לא יודעים להתמודד איתו, מתן פתרון מהיר ואפקטיבי, פיתוח פלטפורמה פרסומית חדשה אשר נשענת על המוצר בשונה מפרסום "רגיל" שקיים היום.

מוצר זה מהווה גישה שונה חדשה בעבודה מול לקוחות, מייצרת הוגנות עבורם, המפרסם מחוייב לסטנדרטים של תחרות ואינו יכול לבחור את המסרים שלו כלפי הצרכן, הצרכן מקבל מוצר הרבה יותר יעיל, אשר מתאים לצרכים המיידים שלו והטכנולוגיה, יחד עם יזמות ויצירתיות מאפשרת את הפתרון החכם.

איסוף הנתונים במערכת , יכול במשך השנים להוות מאגר Big Data רלבנטי מאוד עבוד חברות רכב גדולות, ולייצר כלים אשר ייתנו אינדיקציה בזמן אמת ליצרנים. שימוש מושכל בנתונים אלו יכול בהחלט להוביל להתייעלות ולשיפור תעשיית הרכב העולמית.

 

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בבי פרץ

    אני מעונין להתחבר עם אנג'י לרכב רנו קליאו 2014 היכן נמצא המחבר ברכב. תודה.

  2. מוטי דבח

    האפליקציה מעולה ונותנת הכוונה אבל שמגיעים למוסך המוסך לא נותן אימון ברכיב ואומר שזה לא מדויק יש לי התראת אלטרנטור ושניגשתי למוסך בדקו את האלטרנטור אמרו שהכל בסדר

אירועים קרובים