תוכן שיווקי

Cyber Ring: טבעת אבטחה נגד טבעת המתקפות המתהדקת

Y-tech משיקה את מערכת אבטחת הסייבר ההיקפית Cyber Ring, שתוצע בחינם למאות לקוחותיה בתחומי הענן והתקשורת ● תומר שוייצר, מנכ"ל החברה: "רבות מהחברות מסתפקות עדיין בפיירוול ואנטי וירוס, והן חשופות לחלוטין לדור חדש של מתקפות סייבר"

07/02/2019 12:16
תומר שוייצר, מנכ"ל Y-tech. צילום: יח"צ

קבוצת המחשוב Y-tech, מהספקיות המובילות בישראל של שירותי תקשורת (ISP), ענן ו-IT, השיקה היום (ה') את חבילת אבטחת הסייבר ההיקפית Cyber Ring, שתוצע מעתה למאות לקוחותיה ברחבי הארץ ללא כל עלות.

חבילת אבטחת הסייבר Cyber Ring מציעה טבעת אבטחה היקפית ומרובת שכבות לכל אתגרי האבטחה של לקוחות התקשורת והענן של החברה, ובכללם הגנה בפני מתקפות מניעת שירות (DDoS), מתקפות כופר, נוזקות, לרבות סוסים טרויאניים, פתרון אנטי וירוס, מניעת פריצות מתוחכמות, פתרון ארגז חול, פתרון ניהול זהויות, הכולל אימות דו שלבי, ניהול מכשירים ניידים, פתרונות ענן סגור ועוד.

לדברי תומר שוייצר, מנכ"ל Y-tech, "רכיבי מערכת Cyber Ring עברו מבחני הרצה במשך כשנתיים בקרב לקוחותינו על כ-10,000 משתמשים, והשיגו תוצאה של 100% בזיהוי ובלימה של מתקפות מסוגים שונים. בעקבות ההצלחה איגדנו את כלל השירותים לחבילה מקיפה אחת, שמוצעת למאות לקוחותינו במספר מודלים, החל ממודל ללא עלות. אנחנו רואים את עצמנו מחויבים לאבטחה מושלמת של מרכזי הנתונים של לקוחותינו בענן ושל מערכות התקשורת שלהם, כצורך תפעולי קריטי ותנאי להמשכיות העסקית שלהם. זהו ערך מוסף המוצע בלעדית ללקוחותינו וכן לאינטגרטורים השותפים שלנו".

שוייצר ציין כי "רבים מהעסקים והארגונים בארץ עדיין מסתפקים במערכת אנטי וירוס ובפיירוול כפתרונות האבטחה היחידים שלהם, והם חשופים למתקפות חדשות ומתוחכמות שמאיימות על עסקים כיום. לדוגמה, אלפי עסקים הותקפו בשנים האחרונות על ידי תוכנות כופרה (Ransomware), שהסבו לרבים מהם נזקים כספיים כבדים. היעדרה של מערכת אבטחה בפני כופרה מסכנת את העסק שעשוי למצוא את עצמו חסר אונים לחלוטין במקרה של מתקפה מסוג זה וחשוף לנזק כספי כבד. Cyber Ring ישלים את סל הפתרונות שעומדים לרשות לקוחותינו להגנה בפני סוגים חדשים של מתקפות, ברמה הנדרשת כיום – וזאת ללא כל הוצאה כספית או בעלויות נוחות לכל כיס, בהתאם לדרישות האבטחה של הארגונים השונים".

גמישות מלאה באימוץ ובהטמעת הפתרון

Y-tech תאפשר גמישות מלאה באימוץ ובהטמעת הפתרון על ידי לקוחותיה. הלקוחות יוכלו לאמץ חלק מהפתרונות בלבד או את כולם, להמשיך לעבוד עם מערכות אבטחה אחרות או לשלב בין מערכות קיימות לבין הפתרונות של Cyber Ring, תוך ביצוע התאמות נדרשות.

לצורך תפעול מערך Cyber Ring הקימה Y-tech מרכז אבטחת סייבר, המאויש 24/7 על ידי צוותים מקצועיים. המוקד מנטר את כלל התעבורה, מזהה מתקפות ומפעיל את מערכות האבטחה לבלימתן ולנטרולן.

אירועים קרובים