מיקרוסופט חזרה בה: מספר היישומים במהדורת Starter של חלונות 7 לא יוגבל

במקור, התכוונה ענקית התוכנה לאפשר הפעלה של לא יותר משלושה יישומים בעת ובעונה אחת ● ככל הנראה, ההחלטה החדשה נועדה לחזק את מעמדה של החברה בשוק מחשבי ה-Netbook ● במיקרוסופט הדגישו, כי בכל מקרה גם מהדורות יקרות יותר של חלונות 7 יפעלו היטב על מחשבים אלה

מיקרוסופט הודיעה בסוף השבוע, כי לא תגביל את מספר היישומים שניתן יהיה להפעיל במקביל במהדורת Starter של מערכת ההפעלה חלונות 7. בכך, חזרה בה ענקית התוכנה מהאסטרטגיה המקורית של הגבלת היכולות, אשר נועדה לעודד את המשתמשים לרכוש מהדורות מתקדמות ויקרות יותר של מערכת ההפעלה הבאה שלה.

במקור, התכוונה ענקית התוכנה לאפשר הפעלה של עד שלושה יישומים בעת ובעונה אחת במהדורת Starter. כעת, החליטו מנהלי מיקרוסופט שלא להטיל שום מגבלה על מספר היישומים שניתן יהיה להפעיל במקביל.

נראה, כי ההחלטה שלא להגביל את היכולות נועדה לחזק את מעמדה של מיקרוסופט בשוק מחשבי ה-Netbook, המהווה שוק חשוב למהדורה הבסיסית של חלונות 7, אשר אמורה להופיע בהמשך השנה. בשנה האחרונה זכו מחשבים אלה להצלחה רבה. מחשבים אלה, המציעים תפקודים בסיסיים, מצוידים בצג קטן יחסית ועולים כמה מאות דולרים בלבד. צעירים רבים אמצו אותם כאמצעי קל ויעיל לגלישה באינטרנט והתכתבות בדואר אלקטרוני בדרכים או בבתי קפה.

מיקרוסופט הודתה, כי הכוונה להטיל מגבלות על מהדורת Starter כדי לעודד משתמשים לשדרג את מערכת ההפעלה למהדורות יקרות יותר, לא התקבלה בעין יפה בקרב לקוחות פוטנציאליים ושותפים, אשר מבקשים יותר יכולות במחשבי ה-Netbook. עם זאת, החברה אישרה, כי למרות הסרת המגבלה עדיין תהיה מהדורת Starter נחותה בהשוואה למהדורות יקרות יותר: בין השאר, היא תתמוך בצג אחד בלבד ולא תכלול מנגנון Windows Media Center לצפייה בתוכניות טלוויזיה מוקלטות. במיקרוסופט הדגישו, כי גם מהדורות יקרות יותר של חלונות 7 יפעלו היטב על מחשבי Netbook.

"אנו מאמינים, כי שינויים אלה יהפכו את מהדורת Starter של חלונות 7 למערכת אטרקטיבית עוד יותר עבור לקוחות שמשתמשים במחשבי Netbook קטנים למשימות בסיסיות, דוגמת גלישה באינטרנט, התכתבות בדואר האלקטרוני והכנת מסמכים אישיים", כתב מנהל במיקרוסופט בהודעה שפרסם בבלוג של החברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים