הסאן הבריטי פרסם שאישה גילתה שבעלה בוגד בה באמצעות Google Maps; בלוגר גילה שמדובר במתיחה

הסאן פרסם הבוקר (ד'), כי אישה גילתה רומן שניהל בעלה, לאחר שהשתמשה בפונקציית 360 המעלות Street View ● בלוגר התוודה שמתח את הצהובון לכבוד 1 באפריל

תחת הכותרת "איך מתחתי את הסאן", התוודה היום (ד') בלוגר, כי מתח את הצהובון הבריטי בכך שדיווח לו על אישה שגילתה שבעלה בוגד בה באמצעות שירות Street View של גוגל. הוא כתב, כי שלח לסאן אי-מייל תחת הכותרת "אני זקוק לעזרתכם", ובו סיפר לעיתון את הסיפור.

הבלוגר "דיווח" לסאן על כך שהאישה גלשה בשירות המפות של גוגל תפסה את בעלה "על חם", במקום להיות מחוץ לעיר "לצורך עסקים", כפי שהוא מסר לה. ב-"דיווח" המפוברק נמסר, כי האישה חשדה בבעלה שהוא מנהל רומן מחוץ לנישואים עם אישה ספציפית אחרת, והשתמשה בפונקציית 360 המעלות Street View של Google Earth כדי לבדוק האם זה נכון. כן נמסר, כי היא ראתה את ג'יפ הרובר שלו חונה ליד ביתה של אותה אישה.

סיפור זה אינו מתיחת הרשת הראשונה לאחד באפריל. בשנה שעברה פרסם הסניף האוסטרלי של גוגל ביום השקר, כי הוא המציא שירות שמאפשר לגולשים להגיע לדפי אינטרנט 24 שעות לפני שהם נוצרו. לפני שנתיים הודיעה החברה על המצאת שירות שמאפשר למשתמשים בג'י-מייל לשלוח דואר בחינם על גבי "נייר PC", וכן שירות חיבור לאינטרנט במהירות של 8 מגה-ביט דרך צינורות ביוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים