משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: דרור יעקובסון, מנכ"ל משותף של רילקומרס

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"השנה נגבש אסטרטגיה בנושא מדיה חברתית, במטרה לאפשר ללקוחות להביא את האתר שלהם לעולם המדיה החברתית כדי שיוכלו להשתמש בכלי הזה לייעול התהליכים השונים מול לקוחותיהם ולרתום את המדיה החברתית למטרות עסקיות. בתחום הסלולר נרחיב את הפעילות גם לחו"ל ונעמיק את היכולות הטכנולוגיות בתחום זה תוך מתן  מענה לכל סוגי ההתקנים. בכוונתנו להמשיך ולהיות חלוצים בתחום הסלולר תוך סיוע מירבי ללקוחות לשלבו בפעילות העסקית. כמובן שנצטרף גם למהפכת ה-iPad וה-Slates".

איזה דברים חדשים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"אני מתכנן לנסוע לטיול בדלתת האוקוונגו באפריקה – מי שמצליח לבטא את השם, מוזמן להצטרף".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"שנת תש"ע היתה שנה מצוינת. השוק התאושש ובחרו בריל רקומרס מספר לקוחות אסטרטגיים. המשכנו בפיתוח מסיבי של אפליקציות לטלפונים חכמים, כגון אפליקציות המבוססות על Augmented Reality המיועדות למגזר הפיננסי. כך, לדוגמה, פיתחנו עבור בנק לאומי אפליקציה המאפשרת לאתר את סניפי הבנק על גבי תמונה מציאותית במצלמת המכשיר הסלולרי. כמו כן התחלנו בפיתוח אפליקציות מתוחכמות למגזר הרפואי. בנוסף לכך ביצענו פרויקטים חדשים שונים וסיפקנו מוצרים מתקדמים. כך, לדוגמה, סיפקנו לחברת איסתא מוצר מתקדם שאנו משווקים, של חברת טריפודיה, לשירות וידיאו אוטומטי באתר האינטרנט שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים