משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: זאב שטח, מנכ"ל קומדע

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"השנה החדשה, שעומדת בסימן חצי יובל להקמתה של קומדע, תעמוד בסימן המגמות המרכזיות בתחומי ההצפנה והזיהוי הביומטרי עם פרויקטים מורכבים ורגישים שאנו לוקחים בהם חלק. במקביל, החברה הבת קומסיין, תמשיך להוביל את מהפיכת החתימה האלקטרונית בישראל. אנו שואפים להפוך אותו לכלי נגיש יותר לארגונים עסקיים, גופי ממשל ולכלל האזרחים, כך שישפר את איכות החיים של כולנו".

אילו דברים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"לעשות הרבה ספורט ולשמור על כושר, כי העיקר הבריאות. כמנהל, אני מקווה להמשיך בתהליך ארגון שדרת הניהול בחברה אותו התחלנו בשנה הנוכחית לצד המשך שיפור השרות לציבור וללקוחותינו".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"אני שמח לומר, כי עבורנו זו הייתה שנה בהחלט מוצלחת שאופיינה בצמיחה ושגשוג. קלטנו עובדים חדשים מתחומי הטכנולוגיה, הכספים והשיווק והצלחנו להרחיב משמעותית את מספר העובדים בחברה מ-80 עובדים לפני שנה למעל – 100 כיום. לצד זאת, גם מבחינת ביצועי החברה שמרנו על הרווחיות שלנו ואף הגדלנו אותה ולקחנו חלק במעל 30 פרויקטים שונים שישפרו את איכות החיים של הציבור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים