סלקום נכנסת לתחום הפיננסי: השיקה ארנק סלולרי עם ישראכרט, ושירות להעברת כספים עם קבוצת סיטי

שני השירותים יהיו זמינים ללקוחות כל חברות הסלולר ● עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, "יחד עם שותפים מהמעלה הראשונה נפתח את תחום הפיננסיים בסלולר ונעניק לצרכן הנייד ערכים מוספים"

סלקום הכריזה היום (ד') על כניסתה לתחום השירותים הפיננסיים. כך, הודיעה חברת הסלולר על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עם חברת האשראי ישראכרט לאספקת שירות ארנק סלולרי משותף, ועל הסכם נוסף עם קבוצת השירותים הפיננסים סיטי, לאספקת שירות העברת כספים מישראל לעשרות מדינות ברחבי העולם.

שירות הארנק הסלולרי, שיאפשר תשלום בבתי עסק ומשיכת מזומנים, יהיה זמין לקראת סוף השנה. השירות השני יאפשר העברת הכספים מישראל לחו"ל באמצעות הטלפון הסלולרי. שני השירותים יהיו זמינים ללקוחות כל חברות הסלולר.

לדברי עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, "סלקום נערכת לכניסה לתחום השירותים הפיננסיים במגוון שירותים ואני שמח על חתימת ההסכמים עם ישראכרט וקבוצת סיטי. אני סמוך ובטוח כי יחד עם שותפים מהמעלה הראשונה נפתח את תחום הפיננסיים בסלולר ונעניק לצרכן הנייד ערכים מוספים".

דב קוטלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, אמר, כי "שיתוף הפעולה בין ישראכרט וסלקום הינו הראשון בישראל בין חברת סלולר לחברת כרטיסי אשראי. הוא מוכיח, כי יש מקום לשיתוף פעולה בין הענפים המובילים במשק. אנו גאים להיות חלק ממיזם זה, ובטוחים כי הוא יביא ערך מוסף רב ללקוחות".

לדברי פרנצ'סקו וואני ד'ארצ'ירפי, מנכ"ל חטיבת השירותים הגלובליים בסיטי, "הסכם זה, המחבר בין הארנק הסלולרי של סלקום לרשת הבנקאות הבינלאומית של סיטי, מדגיש את המחויבות שלנו לספק שירותי תשלומים חוצי גבולות בעלויות תחרותיות, בנוחות, בצורה מאובטחת, ובמהירות ללקוחותינו וללקוחותיהם בכל העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים