One1 הטמיעה מערכת אבטחה של סנטריגו בפלאפון; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

המערכת שהוטמעה מאתרת וחוסמת בזמן אמת פעילויות חשודות המתבצעות על מסדי הנתונים ● בנוסף, היא מאפשרת זיהוי מלא של משתמשי קצה בתוך מסדים אלה. בעזרת המערכת ניתן אף להפיק דו"חות למעקב שוטף ולבקרה על הפעילויות החריגות

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

One1 סיימה בימים אלה פרויקט הטמעה של מערכת אבטחת המידע Hedgehog של סנטריגו (Sentrigo) בחברת פלאפון, שנמשך כחודשיים וחצי. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המערכת שהוטמעה מאתרת וחוסמת בזמן אמת פעילויות חשודות המתבצעות על מסדי הנתונים. בנוסף, היא מאפשרת זיהוי מלא של משתמשי קצה בתוך מסדים אלה. בעזרת המערכת ניתן אף להפיק דו"חות למעקב שוטף ולבקרה על הפעילויות החריגות.

לדברי שרון אללוף, מנהלת מחלקת פיתוח ותשתיות תוכנה בחטיבת ההנדסה של פלאפון, "הרגישות והחשיבות של המידע בחברה חייבו אותנו להטמיע כלי שיענה על הצרכים המיוחדים הללו. קיבלנו הגנה מרבית על מסד הנתונים, שמבוצעת באופן מקוון, בזמן אמת ובאופן רציף. כעת אנחנו יכולים לאתר ולטפל בצורה טובה בהרשאות ובנגישות למסדי הנתונים וכן לבצע מעקב אחר שינויים בנתונים שבבסיסי הנתונים. זאת, לצד גמישות במימוש מדיניות האבטחה". על פי אללוף, יש לסנטריגו אינטגרציה למערכת השו"ב ולמערכות תשתית אחרות בפלאפון.

רוני רויטמן, סמנכ"ל מכירות מוצרי תשתיות תוכנה ואבטחת מידע ב-One1, ציין ש-"הפתרון שהוטמע מוסיף שכבת הגנה מהותית בסביבת בסיסי הנתונים, שלעתים קרובות לא מאובטחת כלל". הוא הוסיף, כי "המערכת תחזק את ההגנה הקיימת במערכות פלאפון על מסדי הנתונים מפני גישות לא מורשות ושינויים לא רצויים, על מנת לוודא שמידע רגיש הנוגע ללקוחות פלאפון אינו חשוף לשימוש לא נאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים