פלאפון מרחיבה את חדירתה לעולמות ה-IoT

החברה הודיעה על מהלך רחב נוסף של כניסה לעולמות האינטרנט של הדברים, עם סל פתרונות חכמים הן לעסקים קטנים-בינוניים והן לצרכנים פרטיים

Pelephone IoT In a Box. צילום: יח"צ

לאחר שהשיקה לפני שנה את פתרון ה-IoT שלה, שהותאם בעיקר לסקטורים עסקיים, הודיעה חברת פלאפון אתמול (ד') על מהלך רחב נוסף של כניסה לעולמות האינטרנט של הדברים, עם סל פתרונות הן לעסקים קטנים-בינוניים והן לצרכנים פרטיים.

במסגרת המוצרים שתשיק, תשווק החברה גם את השעונים החכמים תומכי eSIM של אפל ושל סמסונג, ששיווקם יחל במאי השנה.

שעון אפל. צילום: יח"צ

שעון אפל. צילום: יח"צ

eSIM

ה-eSIM הוא כרטיס SIM המובנה בציוד הקצה, המייתר את הצורך בכרטיס SIM פיזי ומאפשר מעבר בין ספקיות באמצעות רישום דיגיטלי בלבד, והוא מאפשר גם להשתמש במכשיר כשלוחה נוספת של הסמארטפון בלי תלות בקרבתו הפיזית של הסמארטפון. עלות השירות תעמוד על 10 שקלים בחודש.

הבשורה לעסקים קטנים ובינוניים שהחברה מציעה היא Pelephone IoT In a Box – פלטפורמה דיגיטלית לרכישת פתרונות האינטרנט של הדברים לעסקים קטנים ובינוניים. הפתרון כולל מגוון חיישנים לניטור, בקרה וחיזוי של טמפרטורה ולחות, בקרה וחיזוי של תקינות ציוד, בקרת איכות סביבה, מעקב אחר נכסים, איתור ומיגון כלי תחבורה וציוד נייד, השקיה חכמה ועוד. החברה מציעה כמה סוגים של פתרונות, המתאימים לוורטיקלים עסקיים כמו מסעדות, בתי מרקחת, מספרות, מבנים ועוד. עלות השירות מתחילה ב-50 שקלים לחודש, והוא יחל להימכר במהלך החודש הבא.

Pelephone Car

מוצר נוסף שהחברה מציעה הוא הדור השני של Pelephone Car – קופסה קטנה המותקנת מתחת ללוח השעונים והופכת את הרכב למחובר. הגרסה החדשה מספקת גלישה לנוסעים ברכב, שימוש בשירותי מוזיקה, רדיו וטלוויזיה, הצגת מידע על התנהגות נהג (הכולל התראות על חריגה ממהירות, האצות חריגות, בלימות, תאונה וכו'), הצגת מידע דיאגנוסטי ממחשב המכונית, איתור ומעקב אחר מיקום הרכב על גבי מפה, ובנוסף, התראות חדשות בהתאמה אישית (כמו התנעת הרכב, תזכורת לבדיקה כי לא נשכח דבר ברכב), שירות של ספרים קוליים ושירותי דרך – שיאפשרו להזמין שירותי דרך באמצעות האפליקציה.

בפלאפון מציינים כי הפלטפורמה שמחברת את הרכב לאינטרנט תאפשר בעתיד לחבר אביזרים, התקנים וחיישנים שונים, שיאפשרו לנוסעים ברכב מגוון רחב וחדש של מוצרים, כגון: מצלמה חכמה, משחקים, חיבור לעולמות הקמעונאות ועוד. השירות יהיה זמין למכירה ב-18 בפברואר, ומחירו יעמוד על 25-40 שקלים, בהתאם לנפח חבילת הגלישה.

Pelephone Finder

מוצר נוסף הוא ה-Pelephone Finder – מכשיר איתור קטן, המאפשר איתור של חפצים, אנשים בעלי חיים ועוד באמצעות מידע GPS על גבי מפה ומספק התראות בזמן אמת לאפליקציה בסמארטפון.

במסגרת זו מציעה החברה גם מוצר ייעודי לטסים לחו"ל לאיתור המזוודה, הכולל זיהוי מצב טיסה אוטומטי והתראות על הגעת המזוודה למסוע ופתיחתה באמצעות חיישן אור, כאשר המחיר כולל גם את הגלישה הסלולרית בחו"ל. מחיר שירות זה יעמוד על החל מ-17 שקלים לחודש, ויחל להימכר בחודש הקרוב.

שירותי ה-IoT שהחברה מציעה מתאימים לכל הלקוחות, לאו דווקא ללקוחות החברה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים