נס רוכשת את ITway תמורת כ-60 מיליון שקלים

מימוש העסקה מותנה בקבלת אישור של הממונה על ההגבלים העסקיים ● הסכם הרכישה כולל שני שלבים - כ-51 מיליון שקלים במועד ההשלמה של הרכישה ועוד כ-8 מיליון שקלים שישולמו בסוף מרץ 2019

שחר אפעל, מנכ"ל נס. צילום: ניב קנטור

נס רוכשת את ITway תמורת כ-60 מיליון שקלים, כך נודע לאנשים ומחשבים. מימוש העסקה מותנה בקבלת אישור של הממונה על ההגבלים העסקיים.

הסכם הרכישה כולל שני שלבים – כ-51 מיליון שקלים אשר ישולמו במועד ההשלמה של הרכישה, ועוד כ-8 מיליון שקלים שישולמו בסוף מרץ 2019.

הנרכשת הינה חברה ישראלית פרטית, אשר הוקמה בשנת 2008 ופועלת בתחום שיווק והפצת מוצרי תוכנה ומתן שירותים ופתרונות – בעולמות CDN (אספקת תוכן ברשתות תקשורת) והגנת הסייבר. הכנסותיה בין השנים 2016 ל-2017 עמדו על 43 מיליוני שקלים ו-49.5 מיליון – בהתאמה.

"נדבך חשוב באסטרטגיה בה נס נוקטת בשנים האחרונות"

ITway היא שותפה בכירה של AKAMAI, פלטפורמת הענן המובילה, אשר מסייעת לארגונים לספק חוויות משתמש מאובטחות – בכל מכשיר ובכל מקום.

מנס נמסר בתגובה כי "רכישת ITway מהווה נדבך חשוב באסטרטגיה בה נס נוקטת בשנים האחרונות. הרכישה האחרונה היא מכפיל כוח משמעותי לפעילות של נס בעולם הענן בישראל. רכישה זו מהווה עבורנו הרחבה והעמקה של פתרונות החברה בעולם הענן ושער כניסה לעולמות ה-CDN ואבטחה בענן. אלה מהווים כיום פעילות משמעותית ביותר בקרב חברות המדיה וחברות הפועלות בעולם המקוון". עוד ציינו בנס כי "ITway פועלת בעיקר בקרב חברות ההיי-טק ולצד החיבור עם AKAMAI, ענקית ה-CDN העולמית, אנו מאמינים כי ברכישת ITway גלום פוטנציאל משמעותי עבור לקוחותיה של נס".

זו הרכישה השנייה של נס השנה. בחודש מאי השנה נס רכשה את Clouding Now, שפועלת בשכבת הארכיטקטורה והתשתיות בעננים הציבוריים. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני שקלים. Clouding Now עורכת פרויקטים בתחום הגירת מערכי IT של ארגונים לעננים ציבוריים. הנרכשת מתמחה בהקמה, אפיון, ייעוץ, ארכיטקטורה וליווי צמוד של פרויקטים מבוססי שירותי ענן ותשתיות, בסביבות ענן ציבורי.

ביולי 2016 נס העמיקה את פעילותה בתחום הפיננסי, ורכשה את השליטה (60%) על פעילות דנ-אל פתרונות תוכנה מתקדמים, תמורת 54 מיליון שקלים.

דנ-אל מספקת מ-1994 פתרון לניהול נכסים פיננסיים ותיקי ניירות ערך באמצעות מערכות ניהול השקעות ומסחר – המשולבות עם מערכות בק אופיס. מערכות דנ-אל מאפשרות ללקוחותיה תפעול, ניהול, בקרה וצפייה בהשקעות הארגון, באמצעות פלטפורמה אחת. לקוחותיה, נמסר, מנהלים באמצעות המערכות שלה כטריליון שקלים של נכסים והשקעות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים