One1 רכשה את Sense BI הישראלית ב-23.5 מיליון שקלים

הנרכשת מתמחה באספקת שירותי ייעוץ, יישום, פיתוח והטמעה בתחום הבינה העסקית, וכן בשיווק, הפצה, מכירה ומתן תמיכה למוצרי BI ● מנכ"ל Sense BI, עודד טהורי, ינהל את כלל פעילות הבינה העסקית ב-One1

שי אוזון, מנכ"ל One1. צילום: לואיז גרין

One1 טכנולוגיות רכשה את Sense BI הישראלית, ספקית פתרונות בתחום הבינה העסקית – כך הודיעה החברה היום (ב'). במסגרת ההסכם, One1 קנתה 90.29% ממניות Sense BI תמורת 23.5 מיליון שקלים. השלמת העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

הנרכשת הוקמה ב-2006 על ידי משה מצליח, יו"ר קבוצת מחשוב, ועודד טהורי, המשמש מנכ"ל החברה. טהורי יישאר לעמוד בראשה וירכז את כלל פעילות ה-BI ב-One1 – זו של החברה שבראשותו וזו שכבר הייתה קודם ברוכשת.

Sense BI מעסיקה כ-65 עובדים ומתמחה באספקת שירותי ייעוץ, יישום, פיתוח והטמעה בתחום הבינה העסקית, וכן בשיווק, הפצה, מכירה ומתן תמיכה למוצרי BI, ביניהם Qlik ו-Alteryx. הנרכשת היא האינטגרטורית הגדולה בארץ להטמעת מוצרי Qlik ומאחוריה מאות פרויקטים בתחום, בארץ ובחו"ל. על לקוחותיה בישראל נמנים פדקס, פז, פזגז, פלאפון, עיריית תל אביב-יפו, שירותי בריאות כללית, סמסונג, הפניקס ונילית.

"העסקה", כך לפי הרוכשת, "היא חלק ממהלך שמובילה הנהלת One1 להרחבת הפתרונות והשירותים בתחומי ניהול הידע והנתונים, הבינה המלאכותית ולמידת מכונה".

"זה כבר לא BI, אלא כלל מחזור הטיפול בנתונים"

שי אוזון, מנכ"ל One1, אמר לאנשים ומחשבים כי "עולם ה-BI גדל והשתנה. זה כבר לא BI, אלא כלל מחזור הטיפול בנתונים. תחום הדטה כולל גם עולמות חדשים, של בינה מלאכותית, לימוד מכונה, אנליטיקה ו-Big Data".

לדבריו, "העולם כיום הוא הנתונים והטיפול בהם. המטרה היא להפיק מכלל הנתונים מידע בעל ערך עסקי. הביקוש בקרב הלקוחות הארגוניים שלנו לכך הולך וגדל. הם רוצים יותר מידע, שיהיה מדויק – ועכשיו. הם רוצים איסוף של המידע ממגוון מערכות ממכלול של מקורות – למשל, מערכות ERP ו-CRM, מערכות היושבות בחצר הלקוח וכאלה שבענן".

עודד טהורי, מנכ"ל Sense BI. צילום: יח"צ

עודד טהורי, מנכ"ל Sense BI. צילום: יח"צ

אוזון ציין כי "רכישת Sense BI תעניק לנו תוספת כוח משמעותית בתחומי הבינה העסקית וניהול המידע. היכולות של הנרכשת מצטרפות למגוון פתרונות רחב שאנחנו מספקים ללקוחותינו ומהוות נדבך חשוב בהיצע שלנו בתחום".

טהורי אמר ש-"הסינרגיה עם One1 תאפשר לנו להוביל יחד את התחום בישראל, בחדשנות ובאיכות. יש לנו צוות מומחים יצירתי, שלוקח את הטכנולוגיות החדשות עד לקצה היכולת, על מנת לספק ללקוחות פתרונות ייחודיים ובעלי ערך עסקי ממשי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים