NessPRO תמכור את פתרונות OpenText בישראל

NessPRO תספק את מוצרי ניהול המידע הארגוני של OpenText באמצעות התקנות באתרי הלקוחות ובאמצעות ענן ● כחלק מההסכם תקים NessPRO דטה סנטר בישראל, עם תמיכה מלאה בעברית

מימין לשמאל: דדי דבורסקי, סגן נשיא בכיר של נס ומנהל NessPRO; מארק בארנצ'י, סגן יו"ר, מנכ"ל והמנהל הטכנולוגי הראשי של OpenText; שחר אפעל, נשיא נס; דגנית לוי, מנהלת חטיבת פתרונות עסקיים ב-NessPRO בעת חתימת ההסכם בין NessPRO ל-OpenText. צילום: יח"צ

NessPRO, זרוע הפצת התוכנה של נס הודיעה בימים אלו על חתימת הסכם שותפות אסטרטגית עם OpenText, המתמחה בניהול מידע ארגוני (EIM), במטרה לתמוך בלקוחות ישראלים באמצעות פתרונות לניהול מידע ארגוני.

בחברה אמרו כי השותפות מאפשרת ל-NessPRO למכור את פתרונות OpenText ולתמוך בהם, הן באתרי הלקוחות והן בענן. כמו כן, אמרו בחברה, כי NessPRO תציע שירותי יישום ושירותים מקצועיים לארגונים בישראל.

OpenText נסחרת בבורסת נאסדאק בארצות הברית ובבורסה של טורונטו (TSX) בקנדה תחת הסימול OTEX.

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. NessPRO פעילה 40 שנה בשוק המקומי ומשרתת מאות לקוחות. קבוצת מוצרי התוכנה של נס מתמחה באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה עבור לקוחות ארגוניים.

"נגדיל את צוות מומחי ה-EIM"

"אנו שמחים ש-OpenText בחרה ב-NessPRO כשותפתה האסטרטגית בישראל לשנים הקרובות, לאחר בחינה מקיפה של השוק הישראלי", אמר שחר אפעל, נשיא נס. "זוהי עדות לאיכותה של נס, למעמד המוביל שלה בשוק הישראלי וליכולותיה של NessPRO כזרוע הפצת המוצרים של החברה".

"אנו מחויבים להבטחת הצלחתה של OpenText בישראל ולשביעות רצון מרבית של הלקוחות", אמר דדי דבורסקי, סגן נשיא בכיר של נס ומנהל קבוצת NessPRO ."ל-NessPRO נסיון רב בניהול תוכן ארגוני, במיוחד פריסת אפליקציות ותהליכים התומכים בטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים, שמשנה באופן יסודי את הדרך שבה הם פועלים ומספקים ערך ללקוחות. בעקבות ההסכם נגדיל את צוות מומחי ה-EIM על מנת לספק שירותים מקצועיים ופתרונות ללקוחות בישראל, בכל מוצרי OpenText. בחירתה של OpenText ב-NessPRO כשותפה אסטרטגית בישראל היא עדות ליכולותינו הטכנולוגיות והעסקיות בשיווק מוצרי תוכנה הנמצאים בחזית הטכנולוגיה העולמית".

ל-OpenText יש 47 דטה סנטרים ברחבי העולם, המספקים ללקוחות פתרונות מבוססי ענן לניהול תוכן ארגוני, מאובטחים וניתנים להרחבה. כחלק מההסכם תקים NessPRO דטה סנטר בישראל, עם תמיכה מקומית בעברית. הדבר יאפשר לספק ללקוחות מקומיים פתרונות OpenText EIM מבוססי ענן.

מוצרי OpenText יופצו בישראל באמצעות חטיבת פתרונות עסקיים ב-NessPRO, בניהולה של דגנית לוי.

"לאחר בחינה מדוקדקת של השוק הישראלי בחרנו ב-NessPRO עקב המוניטין הרב שלה באספקת מוצרי תוכנה מתקדמים ותמיכה בהם, איכות השירות ללקוחות, והמחויבות לשוק הישראלי", אמר מארק ג'. בארנצ'י, סגן יו"ר, מנכ"ל והמנהל הטכנולוגי הראשי של OpenText. "שותפות אסטרטגית זו מתבססת על מחויבותה של NessPRO ל-OpenText כפלטפורמה המובילה בישראל לניהול תוכן ארגוני. אנו בטוחים כי העבודה עם NessPRO תאפשר ללקוחות בישראל למקסם את השימוש במוצרי OpenText – הן אלה המותקנים באתריהם (On premises) והן בענן – ותאפשר להם לבצע את האג'נדה שלהם בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים