חדש באינסטגרם: פוסטים מרובי תמונות

הרשת החברתית מבוססת הצילומים מאפשרת עכשיו לפרסם 10 תמונות וסרטי וידאו בו-זמנית שאפשר לעבור דרכם כמו במצגת ● כך מתכננת הרשת לעודד יותר שיתופי תמונות

תוספות וחידושים. אינסטגרם

האם קשה לכם לבחור את התמונה האחת והיחידה שמתאימה יותר מכל השאר לפוסט שאתם רוצים להעלות מהפיקניק המשפחתי או מאירוע מסיבת יום ההולדת? אינסטגרם (Instagram) מתגייסת לעזרתכם – ועל הדרך מתכננת להגדיל את מספר המשתמשים והשיתופים. החברה מאפשרת כעת העלאת עד 10 תמונות או סרטונים בפוסט אחד בלבד.

האפליקציה, שנמצאת בבעלות פייסבוק (Facebook), הודיעה אתמול (ד') כי תאפשר לאנשים להעלות ולפרסם פוסטים רבי סרטונים ותמונות, שניתן יהיה לעבור בהחלקת האצבע דרכם, ושיופיעו בפיד האינסטגרם כמצגת שקופיות או כקרוסלת תמונות – צורת הצגה שהכרנו כתכונה שהייתה זמינה רק למפרסמים אבל שעכשיו מגיעה אל  כולנו.

מושפעת מסנאפצ'ט כמו כולם

הסיבה לשינוי – גם אינסטגרם מושפעת ורוצה לקחת חלק בתמורות ובשינויים הרבים שחלים ברשתות החברתיות השונות, שחלק עיקרי מהם מגיע בעקבות ההשראה שהפילה סנאפצ'ט (Snapchat) על המדיה החברתית.

סנאפצ'אט – שפרצה אל זירת הרשתות החברתיות בקיץ 2013 וחידשה עם פוסטים קצרי מועד ופיטלרים משעשעים – עוררה מהומה. היריבה הקטנה של פייסבוק הלהיבה מיד את בני הדורות הצעירים, מה שהביא לתזזית של שינויים אשר הובילו לעידן חדש ברשתות חברתיות, שהציגו לפתע מדור סיפורים ואפשרות להודעות רבות יותר, עם התמקדות בתמונות וסרטי וידאו, וחלקם אף אפשרו לפרסם פוסטים זמניים. וכך, בזכות השינוי של סנאפצ'ט, במקום לשתף רק את השיא של היום, כל משתמש יכול כעת לחלוק את הכל, מרגעי החולין ועד לחוויות הדרמתיות ביותר.

אינסטגרם כמובן לא רצתה להישאר מאחור. היא הוסיפה את ה-Instagram Stories – שזכה לפופולריות מידית ושיש לו נכון לעכשיו יותר מ-150 מיליון משתמשים ביום – וכעת היא גם מציעה למשתמשיה לא רק לפרסם את גולת הכותרת של היום שלהם אלא להשתמש בתכונת התמונות המרובות ופשוט לפרסם את הכל.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים