דייב דה וולט, מבכירי תעשיית הסייבר, הצטרף ל-Team8 הישראלית

דה וולט, שעמד בראש מק'אפי ו-FireEye, יכהן כחבר בדירקטוריון הקבוצה וכיו"ר מועצת המנהלים של אחת החברות הבנות שלה - Claroty

דייב דה וולט. מעכשיו גם סגן יו"ר חבר היועצים של סייבריזן. צילום: ניב קנטור

דייב דה וולט, לשעבר מנכ"ל מק'אפי ( McAfee) ומנכ"ל ויו"ר FireEye, הצטרף כחבר לדירקטוריון של קבוצת הסייבר הישראלית Team8 – כך היא הודיעה. כמו כן, הוא הצטרף כיו"ר מועצת המנהלים של Claroty – חברת פורטפוליו של Team8 בתחום אבטחת הסייבר לתשתיות קריטיות ולרשתות תעשייתיות.

דה וולט, אחד המנהיגים העסקיים הבולטים בתחומי אבטחת המידע והגנת הסייבר, פועל בו כבר 25 שנים. בנוסף לתפקידיו בראשות מק'אפי ו-FireEye, הוא היה יו"ר מנדיאנט (Mandiant), שנרכשה על ידי FireEye, וכן סגן יו"ר ForgeRock Technologies ו-ForeScout. דה וולט עמד גם בראש דוקומנטום (Documentum) והוביל את מכירתה ל-EMC, והיה מעורב ברכישה של יותר מ-50 חברות. הוא אף מונה על ידי ברק אובמה, הנשיא לשעבר של ארצות הברית, לחבר במועצה המייעצת לנשיא בנושאי טכנולוגיות אבטחה.

לדברי דה וולט, "הפלטפורמה של Team8 להקמת מיזמים מפגישה בין הכישרונות הגדולים ביותר במו"פ של אבטחת הסייבר לבין מנהיגים עסקיים. התוצאה היא חברות שמשנות את כללי המשחק, שאני מאמין שתהיה להן השפעה עצומה על ענף אבטחת הסייבר".

הוא הוסיף כי "שתי החברות הראשונות של הקבוצה – Illusive networks ו-Claroty – הן חלוצות בתחומן, ואני שמח שניתן לי לקחת חלק פעיל בעתידן".

"דה וולט הוא מחלוצי אבטחת הסייבר", אמר נדב צפריר, מנכ"ל Team8 וממייסדיה. "הצטרפותו היא הצבעת אמון ביכולת שלנו לפתח חברות מובילות בתחום אבטחת הסייבר. הניסיון הניכר שלו בבניית עסקים גלובליים יהיה בעל ערך רב עם צמיחתן של חברות הפורטפוליו שלנו".

חלק מהחברות ב-Team8 עדיין סודיות

מאז היווסדה ב-2014 הקימה Team8 שתי חברות – Illusive Networks ו-Claroty – וחברות נוספות שפועלות עדיין מתחת לרדאר ופעילותן לא נחשפה עוד לציבור.

Illusive networks מתמחה בטכנולוגיית הטעייה, המשמשת כדי לחשוף מתקפות ייעודיות, ואילו פלטפורמת האבטחה של Claroty מאבטחת ומבצעת אופטימיזציה של אתרים קריטיים של תשתית תעשייתית כגון רשתות חשמל, מפעלי פלדה, מפעלים כימיים, מפעלי משקאות ומזקקות נפט.

ביחד עם חברות הפורטפוליו שלה, גייסה Team8 כבר יותר מ-92 מיליון דולר. היא מעסיקה 185 עובדים בישראל, ארצות הברית, בריטניה וסינגפור, ובכוונתה לשכור בשנה הנוכחית 100 עובדים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים