Facebookdown# – משתמשים באירופה ובישראל סבלו מבעיות במשך שלוש שעות

המשתמשים סבלו מקשיים בהתחברות ובגלישה ברשת החברתית הגדולה בעולם ● השירות חזר רק אחרי זמן שיא - שלילי

סליחה, תקלת ענק - אפילו במונחים של פייסבוק

הרשת החברתית פייסבוק (Facebook) סבלה היום (ד') מהפסקות חוזרות ונשנות בשירות ברחבי אירופה. גם בישראל הרגישו את התקלה. האתר חזר לפעולה תקינה רק כעבור שלוש שעות – כמעט מיותר לציין שזה זמן שיא שלילי במונחים אינטרנטיים.

כמחצית מהמשתמשים דיווחו שהם כלל לא יכולים לגלוש ברשת החברתית, 36% דיווחו על תקלות בכניסה לאתר וכ-20% מסרו כי הם נתקלים בקשיים בשימוש באפליקציה.

נכון לכתיבת שורות אלה, לא התקבלה כל הודעה רשמית מפייסבוק ביחס לתקלה.

המשתמשים עברו לצייץ במקום

משתמשים רבים פנו אל הרשת המתחרה, טוויטר (Twitter), כדי לברר האם הבעיות הן פרטיות שלהם או שמא מדובר במצב שגם יתר משתמשי הרשת החברתית חוו. התלונות והשיתופים בנושא מתויגים תחת ההאשטאג Facebookdown#. כשהחדשות על התקלות החלו להתפשט, יותר ויותר אנשים השתמשו בציוצים בכדי לפרוק את תסכולם על כך שאינם יכולים להעלות פוסטים בפייסבוק.

המשתמש StephenKing308@ צייץ: "כנראה שפיד החדשות ספייסבוק התקלקל, חשבתי שזה רק אני!" ואילו מתשמש אחר בכינוי JAMESDEEL@ העדיף דווקא גיף שבו רואים אישה שבורה בוכה מרה, עם הכיתוב: "אין פייסבוק. אין לייקים. אין אהבה".

על פי אתר האינטרנט Down Detector, העוקב אחר הפסקת פעולת הרשת הגדולה, כשלים מסוג זה חוו משתמשים מחלקים נרחבים מאירופה, כמו גם רוב המשתמשים מדרום-מזרח אנגליה שסבלו מהבעיות הקשות. כאמור, גם בישראל חוו משתמשים את התקלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים