ZTE ביטלה את פרויקט ה-Kickstarter שלה ל-"סמארטפון לפי דרישת הקהל"

החברה גייסה סכום של כ-36 אלף דולר בלבד מתוך חצי מיליון הדולרים שביקשה לגייס ● ייחודו של הטלפון הוא שהיכולות שהוא עמד להציע נקבעו על ידי הצבעות של משתמשים פוטנציאליים

האם פספסנו את הדבר הטוב הבא? אילוסטרציה: BigStock

Project CSX, פרויקט מימון ההמונים של יצרנית הטלפונים ZTE, לא הצליח לגייס את הסכום שהחברה ביקשה, והוא הסתיים.

החברה גייסה, באמצעות 190 תורמים, סכום של כ-36 אלף דולר בלבד מתוך חצי מיליון הדולר שביקשה לגייס.

הטלפון הזה, שהיכולות שהוא עמד להציע נקבעו על ידי הצבעות של משתמשים פוטנציאליים, אמור היה לאפשר להשתמש בו כמעט בלי לגעת בו בידיים באמצעות בקרה קולית, וכן לאפשר גלישה ותזוזה בין עמודים על ידי זיהוי תנועות עיניים בלבד.

כן אמור היה המכשיר להציע כיסויים בלעדיים, שמותאמים עבורו במיוחד, שיאפשרו להדביק אותו בכל מקום בלי לחשוש מנפילה, כולל על משטחיים אנכים לחלוטין. החברה הודיעה על הפסקת גיוס הכספים בדף הפרויקט ב-Kickstarter, אך באותה נשימה גם השאירה פתח עתידי.

"זה לא אומר שהפרויקט נגמר. אנחנו מעריכים מחדש את המכשיר שאנו צריכים כדי לספק את הרעיון הזוכה של הפרויקט – מעקב אחר עיניים, אבל בצורה של מימון עצמאי ובהתבסס על המשוב שלכם", נכתב בהודעה שהשאירה החברה בדף הגיוס.

למרות שבסופו של דבר רק 190 אנשים הסכימו לתרום כסף לרעיון, החברה טוענת כי בתהליך ההצבעה על התכונות המבוקשות השתתפו אלפי אנשים. כמו כן היא סיפרה שהטעות המרכזית בפרויקט הייתה להשתמש בתצורה בינונית כדי לספק את היכולות המבוקשות, אך לא ניתן לעשות זאת כך ברמה שהייתה עומדת בציפיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים