דוד סתיו מונה למנמ"ר אוניברסיטת תל אביב

סתיו מחליף את אשר רוטקופ, ששימש בתפקיד שנים רבות ויצא לגימלאות ● עם כניסתו אמר כי "ה-IT בארגון חייב לשמור על יציבות המערכות מצד אחד, ומצד שני - להמשיך לחדש ולהתחדש כל העת"

דוד סתיו, מנמ"ר אוניברסיטת תל אביב. צילום: מיכל בן עמי

דוד סתיו, מומחה במערכות תפעוליות וניהול נתונים ואנליטיקה, מונה לאחרונה לתפקיד מנמ"ר אוניברסיטת תל אביב וסמנכ"ל מחשוב וטכנולוגיות מידע. הוא מחליף בתפקיד את אשר רוטקופ, ששימש בתפקיד שנים רבות ויצא לגימלאות.

לסתיו ניסיון רב בניהול יחידות IT גדולות ומורכבות, ובהובלה ומימוש של יעדים עסקיים אסטרטגיים באמצעות פתרונות טכנולוגיים.

סתיו מצטרף לאוניברסיטה לאחר 18 שנים שבהן שימש בתפקידי ניהול שונים בחטיבת ה-IT בבנק הפועלים. לפני תפקידו בבנק עבד סתיו במשך חמש שנים כמנהל פרויקטים בחברת דלק וכיועץ מטעם מטריקס בפרויקטים גדולים בתחום התוכנה.

למנף את מטרות הארגון באמצעות הטכנולוגיה

במסגרת התפקידים השונים שמילא בבנק הפועלים, הוביל את האסטרטגיה הטכנולוגית של ה-Big Data ו-Predictive Analytics, ניהל את מחסן הנתונים הארגוני וה-BI, ניהל את מערכות שוק ההון והמסחר של הבנק ואת היישומים הפיננסיים וניהול הסיכונים.

סתיו מתגורר בראשון לציון, והוא אב לשלוש בנות. בצבא שירת בממר"ם, והוא בעל תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים עם התמחות במחשבים ומערכות מידע ובמימון במסלול האקדמי של המכללה למנהל.

עם כניסתו לתפקיד אמר כי "ה-IT  בארגון חייב לשמור על יציבות המערכות, מצד אחד, ומצד שני – להמשיך לחדש ולהתחדש כל העת".

לדבריו, "יציבות המערכות ושרידותן היא תנאי להמשך פעילות תקינה ורציפה של הארגון, ומאפשרת למנף פרויקטים חדשים. אני שמח לעבוד בארגון שהמחקר והחדשנות הם מוטיב מרכזי שלו, ומקווה שיחד עם הסגל המנהלי והאקדמי נמנף את מטרות הארגון באמצעות הטכנולוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים