פייסבוק מביאה את הצעות העבודה לפיד שלכם

חברות שפתחו דפים עסקיים יכולות החל מהיום (ה') לפרסם מודעות דרושים - וכל התהליך ינוהל בפייסבוק עצמה ● בינתיים השירות זמין בארצות הברית ובקנדה בלבד ● איך תגיב לינקדאין?

פייסבוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

פייסבוק (Facebook) השיקה היום (ה') רשמית מהלך מעניין, שמגביר את התחרות שלה מול לינקדאין (LinkedIn): החברה מאפשרת למפרסמים להציג בפיד מודעות דרושים, ולבצע את תהליך משלוח קורות החיים למעשה מבלי לצאת מהרשת החברתית.

איך זה עובד? החל מהיום יכולים עמודים עסקיים שנפתחו בפייסבוק – בשלב זה רק עמודים אמריקניים וקנדיים – לפרסם מודעות דרושים, לאחר שהחברה אפשרה לנסות את השירות הזה כבר בסוף השנה הקודמת. מפעילי העמודים הללו עושים זאת פשוט על ידי פרסום סטטוס, שאף נשמר בטאב מיוחד. מפרסמים שירצו להגדיל את החשיפה של מודעת הדרושים עוד יותר יוכלו לעשות זאת – בתשלום נוסף.

משתמשים שייתקלו במודעות הללו יוכלו להיענות להן באמצעות הכפתור "Apply Now". לחיצה עליו תאפשר להם לפנות מידית למפרסם המודעה באמצעות שירות המסנג'ר (Messenger) של פייסבוק. כדי לקדם את התהליך מהר יותר, המנגנון של הרשת החברתית יציב את השם ותמונת הפרופיל של הפונה אוטומטית עבור המפרסם.

מי מרוויח מה מהמהלך החדש?

פייסבוק מרוויחה כאן הכנסות נוספות, ממפרסמים שישלמו על הגדלת התפוצה של המודעה, והם מצידם יוכלו להרוויח מועמדים נוספים – הן מאלה שיפנו אליהם והן מאנשים שישתפו את הצעת העבודה בפיד שלהם.

אנדרו "בוז" בוסוורת', סגן נשיא פייסבוק למודעות ולפלטפורמות עסקיות, אמר ל-Tech Crunch כי המהלך הוא חלק מהרצון של פייסבוק לסייע יותר ויותר למשתמשים בחיי היום יום שלהם. לדבריו, אנשי החברה בחנו ומצאו שעסקים קטנים מתקשים למצוא עובדים ושאנשים מוכנים לעבור לעבודות מכניסות וטובות יותר, גם אם הם מרוצים במקום העבודה הנוכחי שלהם.

מדובר במהלך שעלול לפגוע בלינקדאין – רשת חברתית-עסקית, שרבים משתמשים בה כדי למצוא עבודה. אלא שפייסבוק נכנסת כאן לנישה שאינה כל כך פופולרית אצל מתחרתה: בעוד שבלינקדאין ניתן למצוא קשרים והצעות עבודה רבות יותר עבור בעלי כישורים בינוניים ומעלה, ובתאגידים בינוניים ומעלה, הרשת החברתית הגדולה בעולם מכוונת את השירות החדש בעיקר לעסקים הקטנים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים