פוקימוני דור 2 מגיעים ל-Pokémon GO

משחק המציאות הרבודה שעורר היסטריה בקיץ האחרון התחדש סופסוף בלא פחות מ-80 מפלצות כיס של הדור הבא, כך שלמי שעדיין מתעניין בלכידה מצפה באפליקציה הרבה אקשן

עורר היסטריה. המשחק Pokémon GO.

הגעתם בשלב כלשהו של פוקימונים מהדור השני (Generation 2 Pokémon) מסדרות הזהב והכסף ל-Pokémon GO הייתה ידועה כבר מזמן, אלא שבשל שחרור כל כך מועט של מידע רשמי, נדמה היה שהם יגיעו רק בעוד חודשים. אבל לא – הם ייכנסו לפעולה במשחק בעוד ימים ספורים.

ניtbטיק (Niשntic) הודיעה אתמול (ד') כי תפרוס כמעט בבת אחת את תוספת מפלצות דור 2 – יותר מ-80 פוקימונים חדשים – ואלו יגיעו למשחק עד סוף השבוע.

הפעם ברצינות: העדכון הגדול ביותר מאז ההשקה

הפוקימונים החדשים יופיעו באזור Johto, ובעוד שבפעם הקודמת שבה התבשרנו על הוספת פוקימונים קיבל המשחק רק כמה "תינוקות" דור 2 , הפעם זהו העדכון הגדול ביותר של Pokémon GO מאז ההשקה, וכזה שעל פי התחזיות אמור לגרום להתעוררות גדולה ומחודשת בעניין שמגלים המשתמשים במשחק, למרות שיש כנראה הרבה פחות כאלו כיום.

"היום זהו מאורע משמעותי בעבור הצוות שלנו כאן בניאנטיק", אמר ג'ון אנקה, מייסד וסמנכ"ל עסקים ראשיים בחברה, "שעבד קשה בכדי לספק את הפוקימונים הנוספים הללו ולבנות את מכניקת המפגש והלכידה בעבור הקהילה הגלובלית הנלהבת שלנו של מאמני משחק Pokémon GO".

כאן לעוד שנים רבות

"Pokémon GO הוא חוויה חיה אשר תמשיך לתמוך ולהתפתח בדרכים חדשות ומעניינות במשך שנים רבות, עם תכונות משחק חדשות, בתוך אירועי in-game ואירועים חיים, עם עוד פוקימונים למצוא, והרבה יותר".

כפי שנרמז בהצהרה של האנקה, בעדכון הנוכחי והמסיבי נזכה לראות עוד שינויים שמעבר להוספת פוקימוני Gen 2. בין השאר נראה עיבוד מחודש של מערכת המפגש/הלכידה, פריטים חדשים הנדרשים לצורך אבולוציה, סוגים חדשים של פירות יער, ופריטים חדשים בהתאמה אישית בעבור מאמנים. לא ברור מה מכל אלו, אם בכלל, יעובד לתוך מערכת microtransaction של המשחק, אבל בלי קשר, עדכון בסדר גודל שכזה צפוי לגרוף בעבור ניאנטיק הכנסות יפות בכל זאת.

סרטון יוטיוב (YouTube) חדש מתאר את החידושים הצפויים במשחק.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים