בעלי המניות של טיים וורנר אישרו את המיזוג עם AT&T

העסקה, בשווי של 85.4 מיליארד דולר, צפויה להעניק משמעות נוספת למושג "ענקית תקשורת" בהקשר של AT&T, ועתידה להרחיב את פעילותה מתחום המובייל לעולמות הטלוויזיה והקולנוע

האיחוד שמתחיל להתפרק שוב? AT&T-טיים וורנר

עסקת הענק למכירת טיים וורנר (Time Warner) ל-AT&T מתקדמת עוד שלב: החברה פרסמה אמש (ד') כי רוב של 78% מקרב בעלי המניות שלה אישרו את העסקה, ששווייה 85.4 מיליארד דולר.

יצוין כי העסקה תרחיב את משמעות המושג "ענקית תקשורת" בהקשר של AT&T, שכן בנוסף לתחום הטלפוניה, היא תעסוק לאחר הרכישה גם בעסקי הטלוויזיה והקולנוע. טיים וורנר אוחזת בבעלות על רשתות טלוויזיה כ-CNN ,HBO ו-Cartoon Network, ועל האולפן של ענקית הקולנוע האחים וורנר (.Warner Bros) בבורבנק, עיר ליד לוס אנג'לס.

AT&T חיפשה להתרחב מאחר ששוק הטלפוניה בארצות הברית רווי למדי וההכנסות של החברה לא עולות בקצב משביע רצון.

האם דונלד טראמפ עדיין מתנגד לעסקה?

דבר ביצוע העסקה פורסם באוקטובר האחרון ואמור להסתיים עד סוף השנה, בכפוף לאישור משרד המשפטים האמריקני. כאן היא עלולה להיתקל בקושי, בהנחה שנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, דבק בעמדתו מקמפיין הבחירות, שלפיה הוא מתנגד לעסקה, ובהנחה שהוא יטיל את כובד משקלו על משרד המשפטים. טראמפ אמר בעבר כי הוא חושש שביצוע העסקה ירכז יותר מדי כוח בידי גורם אחד בשוק. עם זאת, מאז הוא לא חזר על עמדתו, אם כי הוא מנהל עימות מתמשך עם CNN בנוגע לדרך הסיקור שלו.

ג'ף בווקס, מנכ"ל ויו"ר טיים וורנר, אמר בהצהרה שפורסמה עם הידיעה על ההחלטה שהשילוב בין החברות ייצור חברה אחת חזקה, בהתבסס על רשת ההפצה הגדולה של מכשירים סלולריים שיש ל-AT&T ועל הסרטים ותוכניות הטלוויזיה של טיים וורנר.

"בנוסף למתן ערך מיידי לבעלי המניות, העסקה עומדת בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו", ציין בווקס. "שילוב המותגים והתוכן של טיים וורנר עם רשת ההפצה של AT&T, נרחיב את יכולתנו לחדש, לפתח ולהפיץ שירותי וידיאו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים