על שקרים, אינסטגרם ותאוות בשר

חבר בוגדני נתפס על ידי נערתו כשהתלונן בדף של ברגר קינג ברשת החברתית מבוססת התמונות ● היא זרקה אותו מול כולם בתגובות לתלונה, והכל בגלל תאוות הבשרים הכפולה שלו

ריב בפומבי זה הכי אחי. אילוסטרציה: BigStock

ג'ורדן וון סמית' הבריטי פנה לדף האינסטגרם (Instagram) של ברגר קינג (Burger King) בכדי להתלונן על ההמתנה הארוכה מדי בסניף הדרייב-אין של הרשת וכתב: "לבחורה שלי לקח 20 דקות להזמין בדרייב אמש, אבל הוופרים היו שווים את זה. LOL".

אלא שבתוך דקות צצה מתחת להודעה שלו הודעה של חברתו, שאנל רוז, שכתבה לו: "מממ סלח לי??? אני לא זוכרת שהלכתי אמש, או שאי-פעם חיבבתי את בורגר קינג. על מי אתה מדבר?"

פשוט התעדכנו

כאשר החבר שלה בושש לענות כתבה לו רוז במהירות: "תענה לטלפון המז***ן שלך".

10 דקות מאוחר יותר ענה לה וון סמית' באינסטגרם: "את צריכה להירגע, הייתי עם kitcass01@, פשוט התעדכנו".

משתמשים אחרים של הרשת החברתית החלו מגיעים אף הם אל הריב הווירטואלי, מתענגים על המחזה ועל הדרמה. אחד מהם כתב: "LOL, המטומטם המז***ן נתפס באינסטגרם של BK!".

חבריה של רוז הוסיפו גם הם את קולם למריבה. אחד מהם כתב: "אמרתי לך שראיתי אותו עם בחורה ב-Rogue One".

אז הוופרים היו שווים את זה?

האישה האחרת – kitcass01@ – הגיעה אף היא אל השרשור והפצירה ברוז "אל תערבי אותי בעניין", אבל החברה הנבגדת לא הסכימה, וכתבה: "תז***ני, הבאת את זה על עצמך, יא כלבה שמנה". לאחר מכן היא חתמה בפנייה לוון סמית' וכתבה לו: "מקווה שהוופרים היו שווים את זה". וזרקה אותו מחייה לפני כל הנוכחים במרחב הווירטואלי.

כששקע האבק על המהומה יוצאת הדופן הותיר "עובר אורח" נוסף תגובה שבה כתב: "האם באמת הייתי עד עכשיו לפרידה בדף האינסטגרם של BK?". שאלתו נותרה מהדהדת ללא מענה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים