ארגון אנונימוס משסה את עוקביו בדונלד טראמפ

ארגון ההאקרים נערך לקראת כניסת הנשיא לבית הלבן ● בציוצים שפרסם כתב כי בארבע השנים הקרובות יצטער טראמפ על היבחרו, ודחק באוהדיו לחקור את עברו של הנשיא הבא ולחפש חיבורים מפוקפקים במיוחד שנכללו בו

הפעם, חובשי המסיכות של אנונימוס הצליחו עוד פחות מהרגיל. צילום: BigStock

קבוצת אנונימוס (Anonymous) יוצאת בקריאה לתומכיה לחפש ולחשוף כל מידע שהם יכולים למצוא על הנשיא הנבחר, דונלד טראמפ, אשר עלול לסכן את מעמדו החדש.

כבר במרץ החולף – עוד הרבה לפני היבחרו של טראמפ לנשיאות – הכריז הארגון "מלחמה" על המועמד הרפובליקני כשקרא לאוהדיו לצאת למתקפת סייבר נגד טראמפ, והציג מסמכים שלטענתו כללו פרטים אישיים, אפילו את מספר הביטוח הלאומי והטלפון הנייד של המועמד.

אנונימוס דרבן את תומכיו לעשות בחומרים שימוש בכדי להטריד את המועמד דה אז, אבל כשל בניסיונותיו לפגוע בקמפיין הנשיאות שלו.

לא שנות ה-80

עכשיו, בהודעה שהפנה אל טראמפ באמצעות הטוויטר (Twitter), צייץ אנונימוס כי "יש לך קשרים פיננסיים ואישיים עם מאפיונרים רוסים, סוחרי ילדים ומלביני כספים. אלו לא שנות ה-80 יותר. מידע לא נעלם. הכל מתגלה". לאחר מכן איים הארגון: "אתה הולך להצטער על ארבע השנים הבאות".

הטיעונים שפרסם הארגון כנגד טראמפ אינם מגובים בסימוכים כלשהם, ולא ברור בדיוק באיזו סוג של פעולה יינקטו אנונימוס ואוהדיו, אבל ניכר שמדובר בניסיון לעשות משהו בפועל, במקום רק להתלונן על הבחירה לנשיאות של מיליארדר שגם ידוע כגזען, שמרן וכוחני.

לכו תתפסו אותו

האיום בא לאחר שטראמפ צייץ מחשבונו וטען כי ראש ה-CIA היוצא, ג'ון ברנן, הזיק מאוד למדינה בשירותו בתפקיד שאותו הוא עוזב כעת. "רק תסתכלו על סוריה (הקו האדום), חצי האי קרים, אוקראינה וההצטברות של הגרעין הרוסי. לא טוב!", כתב טראמפ בציוץ נוסף.

"לכו תתפסו אותו. זוהי חובתכם כמבוגרים. נתנו לכם את המשאבים – השתמשו בהם", כתב אנונימוס באמצעות אחד מחשבונות הטוויטר הקשורים אליו בפנייה לאנשיו ואוהדיו.

ניסיונותיו של אנונימוס להכשלתו של טראמפ בקמפיין עלו בתוהו בעבר – והוא אכן ימונה לנשיא בעוד יומיים – ונכשל גם ניסיון נוסף שערך הארגון בשנת 2015, כשהקבוצה הפילה את אתר האינטרנט של מגדל טראמפ בניו יורק לתקופה קצרה והדליפה הודעות קוליות אישיות במחאה על דרך ההתבטאות של הנשיא הנבחר כלפי מוסלמים.

האם יש לארגון סיכוי אמיתי לפגוע בטראמפ על ידי חיטוט בעברו וחשיפה ויראטואלית של הממצאים? קשה להאמין, אבל אנחנו בהחלט מתכוונים לשבת ביציע ולעקוב אחרי הדרמה, בתקווה שבמערכה הזו ינצחו הטובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים