פוג'יטסו משיקה שלושה דגמי טאבלט עסקיים חדשים

שלושת המחשבים מוצעים בתצורה בסיסית שכוללת 8 ג'יגה-בייט זיכרון RAM וכונן SSD בנפח 256 ג'יגה-בייט בממשק SATA III ומעבדי הדור השביעי של אינטל

דברו אלינו ביזנס. Tablet Stylistic R727. צילום: יח"צ

פוג'יטסו (Fujitsu) חוזרת באופן משמעותי לשוק המחשבים הניידים ומציעה שלושה מכשירים חדשים שמיישרים קו עם מגמת מחשבי ה-2-ב-1 שזכתה לפופולריות.

החברה הכריזה על השקה של שלושה דגמי מחשבים בישראל, והיא מייעדת את שלושתם לשוק העסקי.

שלושת המחשבים מוצעים בתצורה בסיסית שכוללת 8 ג'יגה-בייט זיכרון RAM וכונן SSD בנפח 256 ג'יגה-בייט בממשק SATA III ומעבדי הדור השביעי של אינטל (Intel). כן הם מצוידים בטכנולוגיה בשם PalmSecure שמטרתה לאפשר לארגון להשתמש ביכולות אימות זיהוי.

Lifebook P727. צילום: יח"צ

Lifebook P727. צילום: יח"צ

Lifebook P727 הוא מחשב הפיך שמאפשר לעבוד בצורה קלאסית או בתצורת טאבלט בה המקלדת מוסתרת לחלוטין מתחת למסך, כשהציר מאפשר סיבוב ב-360 מעלות. המחשב תומך בשימוש בעט דיגיטלית, בקישוריות דור רביעי ולפי החברה הסוללה מספקת עד 10 שעות עבודה רצופות. התצורה הבסיסית שלו כוללת מעבד Core i3-7100U, מסך TFT בגודל 12.5 אינץ' ברזולוציית HD בלבד עם תאורת לד אחורית ובמחיר התחלתי של 4,000 שקלים.

גם ה-Tablet Lifebook T937, למרות שהוא מכונה טאבלט, הוא מחשב הפיך, אך במקרה שלו כבר מדובר במחשב עם מסך בגודל של 13.3 אינץ' ברזולוציית FHD במשקל יחסית נמוך של 1.3 קילוגרם. מחשב זה מגיע בתצורה הבסיסית שלו עם מעבד Core i5-7200U ומחירו הבסיסי הוא 5,000 שקלים.

המחשב השלישי נקרא Tablet Stylistic R727, ובמקרה שלו, ולהבדיל משני חבריו, זהו מחשב נתיק כך שניתן להפריד את המסך ולהשתמש בו לחלוטין כטאבלט. המסך שלו הוא בגודל 12.5 אינץ' ברזולוציית FHD, וגם כאן בתצורה הבסיסית המעבד הוא Core i3-7100U. המחיר ההתחלתי עומד על 4,000 שקלים.

שלושת המחשבים גם כבר ניתנים להזמנה אצל המפיצים של החברה בארץ. אך זמן האספקה נכון לעכשיו עומד על כחודש. החברה נותנת אחריות לשלוש שנים. כמו כן יש לציין שהמחיר אינו כולל מערכת הפעלה, ויש להוסיף כסף עבור התקנת Windows 10.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים