Google Play מתחילה למכור סרטים באיכות HD 4K

שירותי תוכן רבים בארצות הברית כבר החלו עוברים לתכני איכות בטכנולוגיית 4K, ועכשיו מצטרפת למסיבה גם ענקית החיפוש ● זה אולי הזמן לחשוב על רכישת טלוויזיה שתתאים לכל השפע הזה

הזרמת תכנים - בקרוב דרך ממיר פייסבוק? אילוסטרציה: BigStock

אתמול (ג') הודיעה גוגל (Google) כי סרטי 4K זמינים כעת לרכישה מחנות הסרטים ב-Google Play של החברה.

הטכנולוגיה המתקדמת מציעה צפייה בסטנדרטי איכות אחרים לגמרי, ולאחרונה יותר ויותר שירותי תוכן – ביניהם הולו (Hulu), נטפליקס (Netflix) ואמזון (Amazon) – כבר מאמצים אותה ומציעים שידורים באיכות 4K.

כמובן שבכדי ליהנות מהאיכות הגבוהה, על הלקוחות להיות בעלים של טלוויזיה חכמה או של סטרימר 4K, ואולי באמת הגיע הזמן לשקול את השדרוג הזה בהתחשב במאגר התכנים בטכנולוגיית ה-4K המתעבה כל הזמן.

כהתחלה, יעמוד לרשות המשתמשים בחנות הסרטים של גוגל, שזמינה לתושבי ארצות הברית וקנדה, מבחר של יותר מ-125 כותרים. תוכן 4K כבר החל לטפטף בהדרגה לאגף הסרטים ב-Google Play בשבועות האחרונים, אבל עכשיו, לשמחת הלקוחות, הצהירה ענקית האינטרנט על בעיטת הפתיחה הרשמית של מכירת הסרטים בטכנולוגיית ה-UHD (ר"ת Ultra High-Definition).

שילוב אידאלי של איכות תמונת חדה וסטרימינג אמין

גוגל אומרת שכל הסרטים בחנות משתמשים ב-VP9 codec, אשר נועד לייצר שילוב אידאלי של איכות תמונת חדה וסטרימינג אמין. ניתן לרכוש תוכן 4K ישירות ממכשירי אנדרואיד או לצפות בסרטים באינטרנט, אבל שירות זה ניתן בינתיים רק למוצרים נבחרים שכוללים את ה-Chromecast Ultra, טלוויזיות Sony Bravia Android, וה-Mi Box 3 של Xiaomi.

כמבצע זמני תעניק גוגל סרט 4K חינם לקונים של Chromecast Ultra, ועל אף שההיצע מוגבל לרשימה הכוללת סרטים לא הכי אטרקטיביים (כמו מכסחי השדים, למשל) העסקה, שניתנת לזמן מוגבל בלבד, אינה גרועה כלל, בהתחשב בעובדה שעדיין רכישות רבות של סרטי 4K דיגיטליים מתומחרות בסכומים הלא צנועים של 19.99 דולרים לסרט, ולעתים קרובות אפילו יותר מכך.

הבאת טכנולוגיית ה-4K ל-Google Play Movies בהחלט מגבירה את כמות תוכן ה-UHD שיהיה זמין לבעלי Chromecast Ultra, אבל לא בטוח אם הדבר יפצה על היעדר ה-Amazon Video. זה כנראה ייקבע רק בהתחשב בהעדפות הקולנועיות של כל משתמש ומשתמש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים