"המנמ"ר הופך להיות גם CAO – מנהל האנליטיקה בארגון"

"התפקיד הזה נוצר בעקבות התפתחות עולם ניתוח המידע בארגונים – הגידול בכמויות הנתונים, האמצעים הטכנולוגיים השונים ודרישות השוק הגוברות והמשתנות", כך אמר אסף ברי, מנהל מכירות השרתים למגזרים הפיננסי והממשלתי בלנובו

אסף ברי, מנהל מכירות השרתים למגזרים הפיננסי והממשלתי בלנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"עולם ניתוח המידע בארגונים הולך ומתפתח עם הזמן, עם הגידול בכמויות המידע, האמצעים הטכנולוגיים השונים ודרישות השוק הגוברות והמשתנות. המנמ"ר הולך והופך גם ל-CAO (ר"ת Chief Analytics Officer) – מנהל האנליטיקה בארגון", כך אמר אסף ברי, מנהל מכירות השרתים למגזרים הפיננסי והממשלתי בלנובו (Lenovo) ישראל.

ברי דיבר בכנס eGov 2016, שנערך באחרונה ב-LAGO בראשון לציון, בהפקת אנשים ומחשבים. השתתפו בכנס עשרות מנמ"רים ואנשי מקצוע מהמגזר הממשלתי ומחברות שעובדות עימו, והנחו אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויעקב נבות.

התפקידים של המנמ"ר וה-CAO דומים בדברים רבים, ציין ברי, אלא שבעוד שהמנמ"ר עוסק בתשתיות הקשורות בשימור ובתקשור המידע, ה-CAO עוסק בתשתיות שנדרשות לצורך איסופו וניתוח שלו. "בארגונים רבים, אותו אדם ממלא את שתי הפונקציות הללו", הוסיף.

בדבריו ציין ברי מספר נתונים על לנובו: מדובר בחברה עם מחזור מכירות שנתי של יותר מ-45 מיליארד דולר, 55 אלף עובדים ולקוחות ביותר מ-160 מדינות. היא הגיעה למקום ה-202 ברשימת הפורצ'ן 500 (Fortune 500) של השנה, אליו היא עלתה מהמקום ה-370 ב-2012. לנובו עמדה במקום הראשון בעולם ה-PC במשך שלוש שנים ועל פי מחקרים שנעשו, היא מוגדרת כשותפה שהכי ניתן לסמוך עליה בעולם הדטה סנטרים. בין השותפות שלה נמצאות חברות כגון יבמ (IBM), רד-האט (RedHat), אינטל (Intel), ג'וניפר (Juniper) ו-VMware.

פתרון ה-HX של לנובו ונוטניקס

ברי דיבר על המורכבות של מערכות ה-Legacy, מאחר שמדובר בדרך כלל במערכות ישנות שיש אפשרות להימצאות בהן של בעיות רבות. לדבריו, הפתרון של לנובו הוא "תשתיות בלתי נראות".

"בשיתוף נוטניקס, יצרנו את פתרון ה-HX, שמאפשר פשטות הטמעה, פישוט של ניהול המערכת, חסכון בהוצאות, סקלאביליות בלתי מוגבלת ואמינות גבוהה", אמר.

הוא ציין כי "מדובר בפתרון רחב לעולם הדטה סנטרים, שכולל, בין היתר, אפליקציות עסקיות של סאפ (SAP) ואורקל (Oracle), פתרונות הגנת מידע והתאוששות מאסון, פתרונות תקשורת אחודה של סיסקו (Cisco) ואוויה (Avaya), וענן פרטי וציבורי של VMware".

לדבריו, "באמצעות פתרון זה ניתן לפשט את ה-IT, עם ירידה דרמטית בזמן האי זמינות ובמשאבים הנדרשים לצורך שרידות. השילוב בין X86 של לנובו לתוכנה של נוטניקס מביא להורדת עלויות, בוודאי בהשוואה לערך שמתקבל. בנוסף, הפתרון פשוט לשימוש ומספק ביצועים ברמה גבוהה. כמו כן, החומרה היא מאוד פשוטה, והשרתים של הדיסקים הפנימיים שקרובים למעבד ומספקים ערך מאוד גבוה, יציבות ואמינות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים