מה שבטוח – סטארט-אפים בתחום הביטוח

JVP וחברת הביטוח העולמית AXA השיקו את תחרות הסטארט-אפים Insurtech Israel ● החברה הזוכה תקבל מענק על סך מיליון דולר, ואולי אף השקעה נוספת והצטרפות לחממת סטארט-אפים בפאריס

קרן ההון-סיכון JVP, יחד עם חברת הביטוח העולמית Axa ו-Kamet – זרוע החדשנות של Axa Ventures לחברות Early stage, השיקו באחרונה את InsurTech, תחרות לסטארט-אפים בתחום טכנולוגיות הביטוח.

מטרת התחרות היא לגלות ולבנות חברות ישראליות בתחום ה-Insurtech. היא מתקיימת בשיתוף Earnix, דלויט (Deloitte), פירמת עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן (HFN) ו-Startup Nation Central.

התחרות פתוחה לסטארט-אפים ישראליים בשלבים מוקדמים עם טכנולוגיות הקשורות לעולם הביטוח בתחומי הבלוקצ'יין, האינטרנט של הדברים, המחשוב הלביש, מעורבות וניהול הלקוח, ניהול הסיכונים, ה-Big Data והאנליטיקה, אבטחת המידע והבריאות. הסטארט-אפ המנצח יקבל השקעה של מיליון דולר מקרן JVP. כמו כן, תיבחן אפשרות להשקעה נוספת בו מ-Axa Ventures והצטרפות ל-Kamet, חממת הסטארט-אפים שלה לחברות Early stage, שפועלת בפאריס.

בערב ההשקה: מימין - פיונה דרמון, שותפה ב-JVP; סבסטיאן לוברי, שותף ב-Axa Ventures; יואב צרויה, שותף ב-JVP ומנהל התחרות; גדי תירוש, שותף ב- JVP; ומיכאל נידאם, שותף ב-Kamet

בערב ההשקה: מימין – פיונה דרמון, שותפה ב-JVP; סבסטיאן לוברי, שותף ב-Axa Ventures; יואב צרויה, שותף ב-JVP ומנהל התחרות; גדי תירוש, שותף ב- JVP; ומיכאל נידאם, שותף ב-Kamet

"שוק הביטוח בשל לפריצת דרך משמעותית באמצעות הטמעה של טכנולוגיות חדשות ומודלים עסקיים חדשניים", אמר גדי תירוש, שותף מנהל בקרן JVP. "השותפות שלנו עם AXA מייצרת עבור סטארט-אפים ישראליים הזדמנות לפתח את המוצרים שלהם בהתאמה ותוך דיאלוג עם גופים בינלאומיים".

פרנסואה רובינה, שותף מנהל ב-Axa Ventures, ציין כי החברה "משקיעה בסטראט-אפים עם טכנולוגיה רלוונטית, שתעשה שינוי בשוק הביטוח וניהול הנכסים. ישראל במובן זה היא אקו-סיסטם מבטיח של חדשנות ואנחנו משוכנעים שבאמצעות התחרות הזו, נצליח לזהות ולעבוד מקרוב עם יזמים מוכשרים, שימציאו מחדש את עתיד התעשייה שלנו".

הגשת המועמדות לתחרות תתאפשר עד 3 בינואר. המיזמים יבחנו על ידי הצוות המקצועי של קרן JVP ושותפי התחרות. לאחר תהליך מיון קפדני, ייבחרו 8-10 סטרטאפים שיעלו לשלב הגמר. ההכרזה על הזוכה תתקיים בפברואר הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים