זהירות: ווטסאפ תפסיק בקרוב את התמיכה במכשירים רבים

אם יש לכם מכשירי בלקברי, נוקיה או גרסאות מוקדמות של אנדרואיד, iOS או Windows Phone, כדאי שתשימו לב לכתבה הבאה

ווטסאפ. צילום אילוסטרציה: BigStock

רבים ממשתמשי ווטסאפ (WhatsApp) יופתעו מאוד לקראת סוף השנה, כשיגלו שהאפליקציה מפסיקה לפעול על מכשירי הסלולר שלהם. החברה מתכוונת החל מהתקופה הקרובה לזנוח את התמיכה ב-BlackBerry OS ו-BlackBerry 10, נוקיה S40, אנדרואיד 2.1 ו-2.2, Windows Phone 7, ו-iPhone 3GS ו-iOS 6.

"כשאנחנו מביטים קדימה לשבע השנים הבאות שלנו, אנחנו רוצים למקד את מאמצינו בפלטפורמות סלולריות שנמצאות בשימוש של רוב האנשים", כתבה ווטסאפ בבלוג שלה. "לכן, עד סוף 2016 נפסיק את התמיכה של ווטסאפ מסנג'ר בכמה פלטפורמות סלולריות".

היא הסבירה כי "בעוד שמכשירי הסלולר האלה (שבהם היא מפסיקה לתמוך – נ"א) היו חלק חשוב מהסיפור שלנו, הם לא מציעים את היכולות שאנחנו זקוקים להן כדי להרחיב את תכונות האפליקציה שלנו בעתיד".

"זו הייתה החלטה קשה עבורנו, אבל הנכונה ביותר מבחינתנו כדי לתת לאנשים דרכים טובות יותר להישאר בקשר עם חברים, עם בני משפחה ועם אנשים אהובים שמשתמשים בווטסאפ", המשיכה החברה.

עוד ציין כותב הפוסט כי "אם אתם משתמשים באחד מהמכשירים הסלולריים שמושפעים מההחלטה, אנחנו ממליצים לשדרג למכשירים חדשים יותר של אנדרואיד, iPhone או Windows Phone עוד לפני סוף 2016, כדי להמשיך להשתמש בווטסאפ".

בלקברי ונוקיה – היו ימים

ווטסאפ אישרה באחרונה כי יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים בעולם, וכי השירות שלה תומך ב-42 מיליארד הודעות ו-250 מיליון הודעות וידיאו שנשלחות מדי יום.

כשהחברה התחילה את שירות המסרים המיידיים שלה, לפני כשבע שנים, 70% מהסמארטפונים בעולם היו של בלקברי (Blackberry) או נוקיה (Nokia). כיום, הנתח של החברות הללו בשוק מערכות ההפעלה הסלולריות הוא מזערי. שתי החברות כבר לא מייצרות סמארטפונים. בלקברי הפסיקה את ייצורם כדי להתמקד ככל האפשר בפעילות התוכנה הרווחית שלה.

לסיכום, אם אתם משתמשים בווטסאפ, רצוי שתבטיחו שאתם משתמשים בסמארטפון מודרני, שתומך באפליקציה.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    האין זה בניגוד לחוק-ההנגשה?! הרי יש מספיק אנשים בעולם, אשר משתמשים בווטסאפּ, ואין ידם משׂגת לרכּוש מכשירים חדשים. יש לי תחושה, שבעלי החברה עשו חוזים עם יצרני הסלולרים לקבל מהן אחוזים על אלו שירכּשו מכשירים חדשים...

אירועים קרובים