תוכן שיווקי

אולטימייקר חושפת את Ultimaker 3: הדור החדש של מדפסות תלת-מימד שולחניות

25/10/2016 13:14
להפוך את הדפסת תלת-המימד המקצועית נגישה לכל. Ultimaker 3

אולטימייקר (Ultimaker),  יצרנית מדפסות התלת-מימד המובילה בשוק המדפסות השולחניות המיוצגת בלעדית בישראל, על ידי מפעיל, הודיעה על השקת Ultimaker 3 – הדור החדש של מדפסות התלת-מימד עם ראש ההדפסה הכפול, להדפסה מקצועית, אמינה ומדויקת של מודלים גיאומטריים מורכבים תוך שימוש במגוון רחב של חומרי גלם תעשייתיים, היישר משולחן העבודה.

Ultimaker 3 היא מדפסת תלת-המימד הראשונה שהופכת את הדפסת תלת-המימד המקצועית נגישה לכל,  ומעניקה למתכננים ולמעצבים את החופש ליישם אפשרויות עיצוב מתקדמות ומדויקות שלא היו בעבר – והכל ממדפסת שולחנית קלה לשימוש.

מפעיל

מפעיל

ל-Ultimaker 3 יתרונות רבים וביניהם:

● מגוון אפשרויות הדפסה
יכולת הדפסת מודלים מורכבים, מגוונים ומדויקים על מגוון חומרי גלם תעשייתיים איכותיים כולל ניילון ו-PVA נמס והדפסה בשני צבעים, הודות לראש הדפסה כפול.
התוצאה: אפשרויות מגוונות לעיצוב, התנסות, יצירתיות ויוזמה וכן מענה מלא לצרכים הנדסיים.

● עבודה רציפה לאורך זמן ללא תקלות
הודות לעיצוב ראש ההדפסה החדש הכולל יחידת ליבת הדפסה מתחלפת (מכלול הדיזה) המבוססת על התאמה לחומר הגלם, ניתן להחליף בשניות ליבות הדפסה להתאמה אופטימלית לחומר הגלם.
התוצאה: הדפסה קלה ומהירה של מודלים איכותיים ומדויקים, בעלות תחזוקה נמוכה.

● אוטומציה מוגברת
האופן בו המדפסת עובדת מבטל את הצורך לבצע אומדנים בתהליך ההכנה להדפסה. בנוסף, איתור חומרים חכם באמצעות טכנולוגיית NFC, במקביל לכיול משטח עבודה אקטיבי, תורמים לכיוון המערכת להגדרות האופטימליות לחומרי הגלם הספציפיים ותיקון רמת הטעויות.
התוצאה: כל אחד יכול לייצר מודל מושלם בכל עת ובקלות.

● קישוריות מתקדמת
באמצעות יכולות Wi-Fi אינטגרטיביות בנוסף לחיבורי USB ו-Ethernet, כל הארגון נהנה מגישה רציפה למדפסת. מצלמה מובנית המחוברת לתוכנת CURA (תוכנת קוד פתוח ) מאפשרת פיקוח מרחוק על תוצאות ההדפסה.
התוצאה: תהליך עבודה יעיל וזורם לכל משתמשי הארגון.

"הצוות שלנו משקיע מאמצים כל העת על מנת לפתח את שוק התלת-מימד. ה-Ultimaker 3 מייצגת שלוש שנים של פיתוח במטרה לספק מוצר שמשרת את הצרכים התובעניים של עסקים כיום", אמר ג'וז ברגר, מנכ"ל אולטימייקר.

"עד היום, מדפסות תלת-מימד שימשו בעיקר לייצור אבי טיפוס פשוטים לטווח קצר. כיום, היכולות המורחבות של ה-Ultimaker 3 חושפות את המשתמשים למגוון רחב של שימושים ואנחנו שמחים ונרגשים לחשוף יכולות אלו לבעלי מקצוע ממגוון תעשיות, על מנת שייהנו מהדפסה מתקדמת בטכנולוגית התלת-מימד", אמר רז דרבי, מנכ"ל מפעיל.

רז דרבי, מנכ''ל מפעיל. צילום: קובי קנטור

רז דרבי, מנכ"ל מפעיל. צילום: קובי קנטור

"הצרכים המקצועיים בתחום העסקי ובתחום החינוך הולכים וגדלים וכיום אנו יכולים לתת לכולם מענה נגיש ואמין". הוסיף.

לפרטים נוספים אודות Ultimaker 3, התקשרו למפעיל 9495*.

מיום היווסדה, חזון אולטימייקר היה להפוך את הדפסת התלת-מימד נגישה לכל. זו הסיבה שכל מדפסות אולטימייקר השולחניות שקטות מאוד, מהירות מאוד, מדויקות מאוד, אמינות מאוד וקלות מאד לשימוש. ממחויבות זו נהנים אנשי מקצוע וחובבנים כאחד, והיא שהפכה את אולטימייקר לאחת מיצרניות התלת-מימד קוד פתוח המצליחות והאמינות בעולם.

מפעיל, המתמחה בתחום מדפסות התלת מימד ומשווקת מגוון מותגים מובילים, מקפידה להתעדכן בכל החידושים הטכנולוגיים וההתפתחויות העולמיות בתחום על מנת לספק ללקוחותיה: מהנדסים, אדריכלים, מעצבי מוצר, תכשיטנים, מחברות קטנות עד גדולות ומוסדות חינוך, את הפתרונות הטובים ביותר לצורכיהם.

מפעיל, היבואנית הבלעדית של מדפסות אולטימייקר בישראל, מציעה ללקוחות פיתרון מלא הכולל חומרה, תוכנה, חומרי גלם, שירות והדרכה באתר הלקוח. לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים