באו לבקר במאורת הנמר: נתן הרשקוביץ ומזליאן לוי, רשות ניירות ערך

25/10/2016 11:42
באו לבקר במאורת הנמר: נתן הרשקוביץ, מנהל מחלקת מערכות המידע של רשות ניירות ערך, ומזליאן לוי, דוברת והממונה על החינוך הפיננסי ברשות

נתן הרשקוביץ, מנהל מחלקת מערכות המידע של רשות ניירות ערך, ומזליאן לוי, דוברת והממונה על החינוך הפיננסי ברשות, הגיעו באחרונה לביקור ראשון במאורת הנמר, עם שובי למשרד מהביקור השבועי בספארי ברמת גן, במהלכו דרשתי בשלומו של הנמר הפרסי שלו.

השניים נדהמו מהכמות וממגוון הנמרים שנמצאים במאורה שלי והבטיחו לשוב אליה בפעם הבאה עם נמר נוסף לאוסף.

הרשקוביץ, המכהן בתפקידו מאז שנת 2000, הוביל מספר רב של פרויקטים מחשוביים שהביאו למהפכה של ממש בעבודת הרשות ושוק ההון הישראלי. בין הפרויקטים הללו ניתן למנות את מגנא – מערכת הדיווחים האלקטרוניים, שבאמצעותה מדווחים הגופים המפוקחים את דיווחיהם לרשות, לבורסה ולציבור; מערכת BI לאיתור חריגים וגילוי עבירות במסחר בבורסה; מערכת ההצבעות המשולבת, שמאפשרת לציבור להצביע באסיפות דרך האינטרנט; יעל, המשמשת להעברת מסרים מאובטחת לגופים המפוקחים; ומערכות מידע מתקדמות למודיעין ולחקירות.

לדברי הרשקוביץ, מערכות אלה מהוות מודל לחיקוי על ידי רשויות זרות, וזיכו את הרשות בפרסים רבים, כולל שמונה זכיות רצופות באות ממשל זמין על הצטיינות בהענקת שירותים מקוונים לאזרחים.

לוי, המכהנת בתפקיד מאז 2011, הובילה את צירוף רשות ניירות ערך לוועדת החינוך הפיננסי של ארגון רשויות ניירות ערך העולמי. באחרונה היא מונתה כחברה בצוות ההיגוי של הוועדה לשבוע החינוך הפיננסי הבינלאומי שייערך בעוד כשנה, לצד רשויות ניירות הערך של ארצות הברית, סין, ברזיל, מכסיקו, ספרד, איטליה ומלזיה.

בנוסף, לוי היא מרצה מן החוץ בבית הספר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה ובתוכנית לשיווק פוליטי במרכז הבינתחומי בהרצליה, בתחום הדוברות והתקשורת הפוליטית, בלימודים לתארים ראשון ושני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים