זמן המשחקים: "עולם הגיימינג – לקראת פריצה גדולה"

מאות גיימרים, גיקים ומתעניינים הגיעו לגני התערוכה כדי להשתתף בתערוכת Game In ● ההשקות המעניינות, החברות הגדולות ומה שמתחדש בתחום המתפתח

גני התערוכה בתל אביב התמלאו בחול המועד באלפי גיקים, גיימרים ומתעניינים, שהגיעו ל-Game In – פסטיבל הגיימינג הגדול הראשון בארץ.

קשה היה שלא לחוש בפסטיבל שתחום הגיימינג מתפתח מאוד. חוץ מההתעניינות הגדולה, תרמה לתחושה נוכחותן הבולטת בתערוכה של חברות מחשוב ואלקטרוניקה רבות, כמו HP Inc, סמסונג (Samsung) ומיקרוסופט (Microsoft), שיזמה את האירוע והציגה בו יחד עם ענקית מחשוב אחרת – לנובו (Lenovo).

קונסולת XBOX חדשה

אחת מגולות הכותרת של הפסטיבל היא ההשקה בארץ של ה-XBOX One S – הדור הבא של קונסולת המשחקים המצליחה מבית מיקרוסופט (Microsoft). מדובר במכשיר בצבע לבן, קל יותר מקודמיו בסדרה. הוא תומך ברזולוציית 4K וכולל גרסה בנפח זיכרון של 2 טרה-בייט.

ג'ים מקמלן, מנהל מחלקת המכשירים של מיקרוסופט לאזור EMEA, אמר כי "XBOX מצליח מאוד בישראל. אנחנו מסתכלים על ישראל כעל מובילה בבניית קהילה ואופטימיים לגבי עתיד עולם הגיימינג".

רוב הגיימרים: גברים צעירים

גם התחזיות מראות שעולם הגיימינג חווה גידול: על פי מחקר שערכה HP, בעוד כשנתיים יהיו הגיימרים 30% ממשתמשי מחשבי ה-PC. לא ברור האם הם באים במקומם של משתמשים אחרים, שעוזבים את המחשב האישי לטובת המובייל. מה שכן, מדובר בנתון שאי אפשר להתעלם ממנו.

שי פרומקיס, מנהל מוצרים ב-HP ישראל, אמר כי "בשנים הקרובות תהיה פריצה של הגיימרים הישראליים ונראה אותם עושים הרבה כסף".

החברה הציגה במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר, בפתיחת הפסטיבל, נתונים נוספים, מהם עולה כי רוב גדול של הגיימרים (61%) הם גברים וכי כמעט כל המשחקים הם בגילאי 18-44, כאשר המובילה היא קבוצת הגיל הנמוכה יותר (עד 24), אם כי בהפרש קטן על פני האחרות.

HP אף הציגה באירוע סדרת מחשבים חדשה לעולם המשחקים, תחת המותג Omen. היא כוללת את המחשב השולחני Omen X, אחיו הצעיר, ה-Tower, והמחשבים הניידים בגרסאות 15 ו-17. כמו כן, היא הציגה את מסך הגיימינג Omen 34 וסדרה של אביזרים, בהם מקלדות, עכברים ואוזניות, בשיתוף SteelSeries.

בנוסף, החברה ניצלה את הפסטיבל כדי להשיק בישראל את מחשב הבידור הביתי Pavilion Wave, פרי שיתוף פעולה שלה עם חברת הסאונד B&O. המכשיר נראה אמנם כמו רמקול, אבל ב-HP מספרים כי הוא בעל עוצמה רבה. כן הוצג מחשב הגיימינג הנייד ה-Pavilion Gaming.

ה-Omen X של HP. צילום: יח"צ

ה-Omen X של HP. צילום: יח"צ

לוג'יטק (Logitech) הציגה באירוע את סדרת מוצרי הגיימינג Prodigy, שמגיעה לארץ כחודש לאחר ההשקה העולמית שלה. הסדרה כוללת את העכבר Prodigy G403 – בעל עיצוב ארגונומי, עמיד מפני נוזלים ובעל משקל שניתן לשליטה באמצעות משקולת נשלפת במשקל של 10 גרם. לעכבר שני דגמים – G403 Wired ו-G403 Wireless, שמצוידים שניהם בחיישן הגיימינג PMW3366, שלדברי החברה מאפשרים ביצועים מהירים ומדויקים יותר עד פי שמונה מכל עכבר אחר בקטגוריה. שני הדגמים מציעים שליטה בתאורה ובחירת צבעים מותאמת אישית.

כן כוללת הסדרה את מקלדת Prodigy G213, שעל פי לוג'יטק יש לה פידבק מהיר עד פי ארבעה ממקלדות אחרות בקטגוריה ומקשים לשליטה בסאונד מבלי לצאת מהמשחק. המקלדת כוללת חמישה אזורי תאורת RGB הניתנים לשליטה לפי העדפות המשתמש, אפשרויות סנכרון עם מוצרי לוג'יטק אחרים ומגוון מקשים ייעודים למשחקים.

משחקים חדשים וישנים. Game In. צילום: יניב הלפרין

משחקים חדשים וישנים. Game In. צילום: יניב הלפרין

ה-Prodigy G231 הן אוזניות שמגיעות עם דרייבר 40 מ"מ, כריות מכוסות בד רחיץ ומיקרופון בום.

הסדרה כולה תהיה זמינה בישראל החל מ-1 בנובמבר.

MSI השיקה, בין היתר, את GT72S – מכשיר נייד שמכיל מצלמת מעקב אחר אישוני העין תוצרת TOBII, המיועד לקהילת הגיימרים המקצועית.

המכשיר, שמשווק בישראל על ידי גטר, מגיע עם כרטיס מסך GTX1080 8GB וטכנולוגיית Nvidia G Sync מובנית, המהרת נתונים מובנית פנימית עד למהירות של 3,300 מגה-ביט לשנייה ותקשורת אינטרנטית מהירה הכוללת אנטי לגים (Killer Shild).

הוא כולל מעבד I7-6820HK ופיצ'רים כגון סאונד משופר, מערכת קירור, מסך 120HZ, מקלדת מוארת מתוצרת SteelSeries ומערכת אוורור.

כמו כן, היא השיקה סדרות חדשות מחשבים מותאמי מציאות מדומה, שכוללים כרטיסי מסך GTX מסדרות 1060/1070/1080 ומסכים איכותיים. גודלם נע בין 13.3 אינץ' ל-18.4 אינץ'. מכשיר ה-GT83VR, שהמסך שלו הוא בגודל של 18 אינץ', מגיע עם מקלדת מכאנית ושני כרטיסי מסך.

חברה נוספת שבולטת ב-Game In היא אסוס (Asus). היא אמנם לא השיקה בו מחשבים או אביזרים אחרים חדשים, אולם מציגה את סדרת המחשבים שלה בתחום – ה-Ux 390, ה-t303, ה-gx700 וה-g502. כמו כן, מוצגים בדוכנים שלה מסך ה-pg248 וציוד היקפי.

לצד ההשקות והתצוגות, הפסטיבל מציע למגיעים אליו לשחק במשחקי המחשב הפופולריים, דוגמת ה-Battlefield, ה-FIFA ומשחקים קלאסיים כמו סופר מריו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. gor

    שוק המחשקים מבחינה עסקית גדול יותר מסייבר

אירועים קרובים