תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Veeam PARTY, יום ה', 10 בנובמבר, סטואה, געש

יום הולדת 10 ל-Veeam

13/10/2016 15:20
דאג הזלמן, סמנכ"ל גלובלי לאסטרטגיית מוצרים, Veeam

דאג הזלמן, סמנכ"ל גלובלי לאסטרטגיית מוצרים, Veeam, מברך על 10 השנים שחלפו על Veeam, ומנסה להתנבא לגבי 10 השנים הבאות.

ענן – זה אמנם מעורפל מדי רק לומר ענן, שכן יש כל מיני סוגים של עננים, והדטה חייב להיות זמין ללא קשר למקום בו הוא מאוחסן. אולם פתרון הגיבוי של Veeam ל-Office 365 של מיקרוסופט (Microsoft), אשר ישוחרר בהמשך השנה, יעניק ללקוחות פתרון זמינות מידע במודל SaaS – מודל שתפס תאוצה גבוהה בשנה האחרונה. בד בבד, מחפשת כעת Veeam דרכים שונות לסייע לחברות לאמץ ענן ציבורי, תוך התבססות על תוכנית ה-VCSP שלנו.

שירותים – שעון החול של משווקים ומפיצים שאינם מביאים ערך מוסף ללקוחות, עומד להגיע אל קיצו ויתבטא בנטישה מאסיבית של לקוחות. על רקע זה שחררנו כבר מספר מוצרים שנועדו לסייע למשווקים לאמץ גישה שירותית, ואנו מתכוונים להמשיך לפעול בכיוון זה בשנים הבאות.

עננים מרובים (Multiple Clouds) – בדומה לחברות שמתפעלות מספר דטה סנטרים במקביל, ברגע שכל הדטה יעבור לענן – ענן אחד כבר לא יספיק. הנטייה תהיה להשתמש בענן ההיברידי המשלב בין תשתיות פיזיות באתר הלקוח לבין IaaS ,PaaS ו-SaaS. טכנולוגיות חדשות שיפותחו, יאפשרו לשמור את אותו הדטה על גבי עננים מרובים, וכך הארגון יהיה רגוע כי לא הניח את כל הביצים בסל אחד.

דרכים חדשות לגשת לדטה – בדומה לשוק הסמארטפונים והטבלטים שקיים בקושי 10 שנים, 10 השנים הבאות יזמנו התפתחויות אדירות בנושא של  גישה לדטה. הצמיחה של בינה מלאכותית, זיהוי קולי, עוזרים דיגיטלים ומציאות מדומה ישנו באופן דרמטי את הדרכים ואת המועדים בהם אנו צורכים דטה. גם האינטרנט של הדברים נמצא כעת בחיתוליו ויהיה מרגש לראות לאילו מחוזות יוביל אותנו.

אירועים קרובים