לאחר כמה שעות: תוקנה התקלה באתר ובאפליקציית בנק לאומי

הגולשים נתקלו בהודעות המעידות על תקלה או "נתקעו" בעמוד ההתחברות ● השירות חזר לפעול כרגיל בשעות אחר הצהרים

בנק לאומי,

לקוחות של בנק לאומי שניסו בערב יום הכיפורים והבוקר (ה') להיכנס לחשבון שלהם ברשת או במובייל נתקלו בבעיות. חלקם קיבלו הודעות לפיהן יש תקלה בשרת ואחרים "נתקעו" בעמוד ההתחברות. התקלה תוקנה אחר הצהרים, לאחר כמה שעות.

אחד הפונים למערכת אנשים ומחשבים מסר כי "אני מנסה ומנסה להתחבר – ומקבל הודעה שלפיה אירעה תקלת תקשורת. אני לא מבין איך דברים כאלה יכולים לקרות עם כל האמצעים המתקדמים של ימינו".

בעל חשבון אחר אמר כי "השירות נתקע על 'מתחבר' במשך זמן רב. אני לא מצליח להגיע לחשבון, ובמקרה אחר שניסיתי ראיתי רק את היתרה שלי".

הודעת התקלה באפליקציית לאומי. צילום מסך

הודעת התקלה באפליקציית לאומי. צילום מסך

התלונות הגיעו גם לעמוד הפייסבוק (Facebook) של הבנק. אחד הגולשים כתב כי הוא מנסה להתחבר לחשבון שלו ולא מצליח וגם כשכן – החשבון לא מעודכן "ותקוע על 10 באוקטובר". גולשת אחרת שאלה: "איך אנחנו אמורים להתנהל כשיש לנו נושאים דחופים לטפל בהם?"

שתי תקלות ביומיים

נראה שמדובר בשתי תקלות שונות – בבנק תיקנו את התקלה שאירעה בערב יום הכיפורים, אולם טוענים כי התקלה מהבוקר היא חדשה. בנוסף, גולשים שניסו להתחבר לשירות אתמול הצליחו לעשות זאת.

בעמוד הפייסבוק של לאומי דיגיטל כתבו אנשי הבנק כי "עקב תקלה זמנית באתר ובאפליקציית לאומי, ייתכנו קשיי גישה מסוימים בגלישה לדף החשבון האישי שלכם. לתשומת לבכם, את כל הפעולות ניתן לבצע באופן מלא בסניפים ובלאומי Call. נציגי לאומי Call עומדים לרשותכם בכל נושא. אתר לאומי טרייד עובד כסדרו. אנחנו פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי ונעדכנכם עם סיומה".

עדכון לשעה 17:00: בדיקה שערכה מערכת אנשים ומחשבים העלתה כי בשעה זו ניתן להיכנס לאתר ולאפליקציה כרגיל. כך עולה גם מהודעה שפורסמה אחר הצהרים בעמוד הפייסבוק של לאומי דיגיטל, בה נכתב כי "אתר האינטרנט והאפליקציה חזרו לפעולה בהדרגה במהלך השעתיים האחרונות וכעת ניתן באמצעותם שירות מלא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים