תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

השנה החולפת של קומוולט

13/10/2016 11:19
רוני קפטל, CTO בקומוולט ישראל ואפריקה

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), רוני קפטל, CTO בקומוולט ישראל ואפריקה, מספר על השנה החולפת בקומוולט ישראל ועל תחום האחסון והגיבוי.

ספר בקצרה על השנה שעברה על קומוולט.
"השנה החולפת על קומוולט הייתה בסימן חידושים והתרחבות. שחררנו גרסה חדשה של התוכנה, וחנכנו מגוון רחב של פתרונות חדשניים כגון ארכוב מערכות דואר אלקטרוני, רפליקציה, אינטגרציה עם שירותי ענן ציבורי, גיבוי מערכות AS/400 אנליטיקה ועוד".

"ההתרחבות שלנו השנה הייתה התרחבות משמעותית והרבה מעבר לגדילה אורגנית. היא התבצעה בשני מישורים עיקריים: במישור הארגונים הגדולים והחברות הגלובליות, ובמישור הארגונים הבינוניים והקטנים. בכל אחד מהמישורים הללו ביצענו שינויים משמעותיים שכוללים הרחבת כח האדם ואימוץ של מודלים עסקיים".

"בקומוולט ישראל הקמנו צוות ייעודי למגזר הארגונים הגדולים, שילשנו את מחלקת השירותים המקצועיים שלנו והוספנו שירותי תמיכה קריטית באתר – שירות שמספר לקוחות שלנו כבר אימצו ואף הרחיבו – קומוולט יודעת היום לתת את השירות הכי טוב בתעשייה, ארבע שנים ברציפות קומוולט זוכה לתוצאות הגבוהות ביותר בסקר שביעות רצון לקוחות והמצב בארץ לא שונה.

במישור הארגונים הבינוניים והקטנים, שחררנו מודל תמיכה ורישוי אשר מבוסס על אלמנטים שאינם נפח כגון מעבדים, שרתים, מכונות וירטואליות, משתמשים ואפילו כמות תיבות דואר. מודל הרישוי החדש, בשילוב עם עלויות תמיכה נמוכות מאפשרות לקומוולט להציע לא רק את הפתרונות הטובים בתעשייה, אלא גם ברמת מחיר תחרותית יותר מאי פעם, ללא פשרות בנושא יכולות ומטריצת תמיכה.

ההצלחה שלנו בתחום הארגונים הקטנים והבינוניים הביאה אותנו להקמת צוות חדש אשר כולל אנשי מכירות, מנהלי שותפים ומהנדסי מערכת ייעודיים למגזר זה".

עם אילו אתגרים נאלצתם להתמודד השנה?
"אין שנה ללא אתגרים. השנה התמודדנו עם פרויקטים מורכבים יותר, עם מערכות קריטיות באתרים הרגישים ביותר ועם מערכות מחשוב ייחודיות אשר לא פגשנו בעבר ודרישות לשינויים משמעותיים במוצר. למזלנו קיבלנו גיבוי מלא של הנהלת החברה וידענו לספק ללקוחות שלנו את הפתרונות הטובים ביותר. במקרה ספציפי אפילו ידענו לתכנן פרויקט שבמסגרתו הוטס לישראל צוות פיתוח אשר בנה יכולות ייחודיות המותאמות לדרישות הלקוח".

מהו השיקול העיקרי כיום של חברות וארגונים בבואם לבחור מערכת גיבוי ואחסון? מה הצורך העיקרי שהלקוחות מבקשים עבורו פתרון?
"אני חושב שהשנה זו השנה שבא ארגונים ולקוחות הבינו שפתרון שמספק גיבוי בלבד אינו מספיק. השנה לקוחות ביקשו מספקים לספק מערכות ניהול גלובליות. למשל נושא הרפלקציה והארכוב הינו חלק בלתי נפרד מתהליך ההגנה על המידע. במאמר Critical Capabilities For Data Center Backup and Recovery שנכתב על ידי גרטנר (Gartner) ביוני 2016, ישנה התייחסות לחשיבות הנושא".

"הגידול במידע והצורך לעמוד בדרישות רגולציה משתנות הביאה את הלקוחות להבנה שמוצרים נקודתיים אינם מתאימים עוד".

בעוד כחודשיים יתקיים כנס הלקוחות השנתי של קומוולט. ספר בקצרה על מה הולך לקרות שם?
"אין ספק שקומוולט בתנופה. השנה הכנס יהיה יותר גדול, יהיו בו יותר משתתפים, יותר שותפים, יותר מצגות ואורחים רבים מחו"ל. עם ההתרחבות של קומוולט במגוון הפתרונות המוצעים לשוק, אנחנו בחרנו השנה לאפשר למשתתפים לבחור בין מספר מסלולים במהלך הכנס כי פשוט לא יכולנו לכסות את כל מה שרצינו לספר לכם במסגרת מליאה בודדת".

"השנה הכנס יתמקד בלקוחות ובמידע. אני חושב שכל מי שיגיע לכנס יצא בהחלט נשכר, הכנס יקיף באופן פרטני לא פחות משלושה היבטים שונים של ניהול מידע אשר כולם מאפשרים פתרונות מעבר לגיבוי (למשל ארכוב, DR ועוד)".

מלבד מצגות תהיה למשתתפי הכנס האפשרות לפגוש קולגות, שותפים ויצרניות פתרונות משיקים, כולל מסלולים ייעודיים של יצרניות החומרה. צוות קומוולט כמובן יהיה בהרכב מלא כולל צוות מומחים מחו״ל אשר יהיה זמין למשתתפי הכנס".

אירועים קרובים