האם נמצא המטען המהיר בעולם?

על פי זרוע החדשנות של LG, התשובה היא בהחלט כן ● החברה הכריזה על משטח הטענה אלחוטי שמסוגל לעבוד בעוצמה של 15 וואט, ומדובר בכזו הגדולה פי שלושה ממה שמקובל כיום בשוק

עניין של זמן. אילוסטרציה: BigStock

LG Innotek, זרוע החדשנות של LG, הכריזה על עריסת הטענה אלחוטית חדשה, כשלטענת החברה מדובר במשטח ההטענה האלחוטית המהירה ביותר שיש כיום בשוק.

הסיבה העיקרית לכך, היא שמדובר במוצר הראשון מסוגו שמסוגל לעבוד בעוצמה של 15 וואט, ומדובר בעוצמה הגדולה פי שלושה ממה שמקובל כיום בשוק, כלומר מודלים המציעים עוצמת הטענה של 5 וואט בלבד.

30 דקות בלבד

לפי החברה, עריסת ההטענה החדשה שלה יכולה להתחרות, מבחינת מהירות הטענה, בכל מטען רגיל שמחובר לחשמל ומטעין את הטלפונים באמצעות כבל USB. היא גם טוענת שממצב בו הסוללה ריקה לחלוטין עד למצב שהיא טעונה למחצה – יש צורך ב-30 דקות בלבד.

העריסה החדשה צפויה להיות זמינה בקרוב מאוד ברוב השווקים בעולם, ובהתחלה בצפון אמריקה, אירופה ואוסטרליה. היא תימכר דרך חנויות רגילות ולא רק בחנויות LG מכיוון שהיא מתאימה לשימוש עם כל הטלפונים החכמים שתומכים בטעינה אלחוטית באשר הם.

עם זאת, החברה לא פרסמה עדיין מחיר מומלץ.

למרות ששוק ההטענה האלחוטי כבר פרץ לתודעה לפני כשנתיים, הוא עדיין נחשב למדשדש בעיקר בגלל מהירות ההטענה. בהודעה לעיתונות ציטטה LG מחקר של חברת מחקרי השוק Techno Systems Research שטוען שהשוק המסוים הזה יצמח מהיקף של 553 מליון דולר ב-2015 עד כדי 2.2 מיליארד דולר ב-2019.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים