תוכן שיווקי

סאפ הכריזה על פתרונות חדשים שפותחו במעבדות סאפ ישראל

13/10/2016 09:56
יריב צור, סמנכ"ל ניהול מוצרים במעבדות סאפ בישראל

סאפ (SAP) הכריזה בכנס המפתחים השנתי שלה בלאס-וגאס על שלושה פתרונות חדשים שפותחו במרכז הפיתוח מעבדות סאפ בישראל. שוחחנו עם יריב צור, סמנכ"ל מעבדות סאפ בישראל.

ספר בבקשה על ההכרזה.
"בתערוכת TechED שהתקיימה לאחרונה, השקנו שלושה פתרונות חדשים שפותחו במרכז הפיתוח שלנו ברעננה. שלושתם מיועדים לשפר את חוויית הפיתוח והשימוש בפלטפורמת הענן של SAP – HANA Cloud Platform".

"הפיתוח הראשון הינו גרסה 'אישית' של SAP Web IDE, השני הנו פתיחתו של SAP Web IDE לשותפים ומיישמים על מנת שיוכלו להרחיב אותו ויאפשר להם לספק ללקוחותיהם חוויית פיתוח אחידה בכל האפליקציות הארגוניות, ובכך מאיץ במידה ניכרת את היצירה של אפליקציות חדשות ב-SAP Fiori והאינטרנט של הדברים, ומאפשר להשתמש בקלות באפליקציות SAP Fiori בענן או באתר. לבסוף, השקנו אוסף של פתרונות עסקיים מעל שירות הפורטל במודל של קוד פתוח (Open Source) לנוחות המפתחים".

מה מיוחד ב-Web IDE?
"SAP Web IDE מאפשר למפתחי יישומי סאפ לפתח, לבדוק ולנטר הרבה יותר יישומים ארגוניים בסביבת פיתוח אופטימלית. ערכת פיתוח התוכנה (SDK) החדשה שפיתחנו מאפשרת לשותפים להתאים את SAP Web IDE למילוי צורכי הלקוחות ולשילוב פתרונות תוכנה משלימים היישר ב-SAP Web IDE".

"הפתרון מספק לשותפי ולקוחות סאפ ממשק חדשני כסביבת פיתוח יחידה מתוך הסאפ ושותפיה. שותפים ומפתחים יכולים להרחיב את הכלי הבסיסי של סאפ ולהוסיף יכולות משלהם. בכנס הצגנו פתרון מקיף מבוסס ענן לבדיקות שפותח על ידי HP Enterprise בישראל בשיתוף עם המעבדה שלנו בישראל. הפתרון יאפשר למפתחי Fiori לנהל בדיקות לאפליקציות שלהם תוך התמודדות עם זמני פיתוח הולכים וקצרים".

מה מאפשרת המהדורה האישית של פלטפורמת הענן?
"המהדורה האישית מעניקה יותר אפשרויות ב-SAP Web IDE הודות ליכולת פיתוח אופליין. SAP Web IDE, היא סביבת פיתוח מבוססת HCP, שמעתה ניתנת להתקנה בתחנת עבודה אישית לצורך פיתוח אופליין של מפתח יחיד עם אינטגרציה חלקה לשירותים בענן".

"היא  מעניקה למפתחים גמישות בפיתוח מכל מקום, גם כאשר אינם מחוברים לאינטרנט, ויכולת להמשיך בעבודה בענן אחרי סנכרון קצר. וכן, ניתנת לשימוש לבדיקות והערכה או לפיתוח אופליין ללקוחות המחזיקים ברישיון בתשלום ל-SAP Web IDE".

כיצד הפיתוחים החדשים בפורטל מאפשרים את שיפור חוויית השימוש של משתמשי הקצה?
"שירות הפורטל של HCP (ר"ת SAP Hana Cloud Platform Portal Service) מספק נקודת כניסה מותאמת אישית, מרובת ערוצים ומבוססת תפקידים (Role-based) המאחדת את התהליכים העסקיים בענן ובהתקנת ה-on-premise של הלקוח עם ממשק המשתמש".

"העדכונים כוללים מספר שיפורים ביניהם: הלקוחות יכולים כעת לצאת במסע אל הענן עם גישה היברידית ייחודית המציבה את חוויית המשתמש (UX) בענן, תוך שמירת הנתונים והתהליכים הארגוניים הקריטיים on-premise בכדי למנוע מנתונים רגישים לצאת מהרשת התאגידית".

"בנוסף, שירות הפורטל הורחב למודל קוד פתוח שבו סאפ תורמת לקהילת הקוד הפתוח תוכן פורטל ענני כגון אפליקציות ותבניות אתרים באמצעות GitHub ומעצימה את חברי הקהילה ביצירת חוויות משתמש חדשות ומדהימות לארגון במקביל להוספת תכנים על ידי חברי הקהילה והשותפים. בנוסף, שירות הפורטל מציע את חוויית המשתמש המעודכנת ביותר של סאפ – SAP Fiori 2.0 שזכתה למספר פרסי עיצוב כגון Red Dot Award ומהווה קפיצת מדרגה נוספת בחוויית המשתמש של מיליוני המשתמשים בתוכנות סאפ".

"בשורה התחתונה, שלושת הפיתוחים האלה מדגישים שתי נקודות חשובות – הראשונה היא ההשקעה המתמשכת של סאפ העולמית במפתחים מחד, ובחוויית משתמש איכותית מאידך. השנייה היא המרכזיות של המעבדה בישראל – בהתמקדות בחוויית המשתמש, בניצול הקשר עם חברות ישראליות אחרות ובחלק המשמעותי שהיא נוטלת במעבר של סאפ לענן".

אירועים קרובים