אל תחייכו בתמונת הטינדר שלכם

מייסד ומנכ"ל אפליקציית ההיכרויות סיפק נוסחה לבניית פרופיל מוצלח יותר, כזה שימשוך יותר עניין והחלקות ימינה ● השאלה היא האם כדאי להקשיב לו, בהתחשב בכך שטען בעבר שטינדר משמרת את חיי הנישואים ולא מפרקת אותם

גרסה למקובלים בלבד. טינדר

כששון ראד, מנכ"ל טינדר (Tinder), עלה לבמת New Yorker’s 2016 TechFest, הוא סיפק לקהל שומעיו סקופ כשלימד אותם את מה שהוא מאמין שכולם באמת רוצה לדעת: "איך אתה בונה פרופיל טינדר טוב יותר?!"

ראד אמר לקהל כי "יש לנו סוציולוגים בצוות שלנו שמסתכלים על החומרים האלו במשך כל היום כולו", ועורר את סקרנות הקהל כששאל "מה לדעתם מספק לאדם את הכי הרבה החלקות (הנהוגות בטינדר – ימינה לגילוי עניין ושמאלה לפסילת המשתמש) מבחינה סוציולוגית? מה אנשים מחפשים"?

תשובתו של ראד הייתה מפתיעה – עדיף פשוט לשמור על פשטות. "לחייך בתמונה זה רע", הוא ציין. "לבשו צבעים בהירים כדי להתבלט. כתבו משהו ב'אודות' (Bio) שלכם. אם תציגו את אחד מתחומי העניין שלכם, תוכלו להתבלט יותר".

טייס, מייסד או יזם וכבאי

גם קריירה חשובה להיכרויות, מסתבר. לפי המצגת שפעלה על רקע דבריו של ראד, הגדרת התפקיד שעוררה הכי הרבה עניין בנוגע לגברים הייתה טייס, מייסד או יזם, וכבאי – בהתאמה. המקצועות הנשיים שהביאו להכי הרבה החלקות ועניין היו פיזיותרפיסטית, מעצבת פנים ומייסדת יזמית – כן, גם הפעם ולמרות המוזרות של הנתונים, בהתאמה.

בעיקרו של דבר, על פי טענתו של ראד, המשתמשים רק צריכים להיות עצמם. ובמקרה שכשלעצמם הם די מבאסים, פשוט למצוא עבודה חדשה ולנסות להיות יותר דומים למישהו אחר.

עכשיו נשארת רק השאלה האם כדאי לנו לאמץ את ההמלצות של ראד, כי האמינות של המייסד בן ה-30 של טינדר איכשהו מוטלת בספק, בעיקר בהתחשב בהתעקשותו מהעבר, למשל לפי פרסום מיוני 2015 ב-Australian, ש"בהחלט יש רומנטיקה הנוצרת בטינדר, וכל מיני מערכות יחסים". ראד גם התעקש פעמים רבות שהיישום שלו דווקא שומר על שלמות חיי הנישואים של רבים.

אגב, בהתייחסו לחשיבה שטינדר מיועד לסקס מזדמן ובגידות ענה ראש ל-Australian כי "אם זה היה כך, אז אני לא יודע מה זה אומר על האנושות – כי יש לנו כל כך הרבה משתמשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים