אנדרואיד 7.1 יגיע קודם כל למכשירי ה-Pixel

המכשירים החדשים של אפל יכללו את הגרסה החדשה ● משתמשי ה-Nexus, לפחות בחלק מהגרסאות, יקבלו את הגרסה החדשה עד סוף השנה הנוכחית

הבכור מקבל הכל. ה-Pixel של גוגל. צילום: יח"צ

ראשוני המזמינים של מכשירי ה-Pixel החדשים של גוגל (Google) אמורים לקבל אותם כבר ב-20 באוקטובר, כלומר בעוד כשבועיים. הם גם יהיו הראשונים שיקבלו את אנדרואיד (Android) בגרסה 7.1 ישר מהקופסה.

המכשירים האחרים של גוגל שיקבלו עדכון, בסדרת ה-Nexus, יזכו לכך בהמשך השנה, ועדיין לא ידוע האם הוא יינתן רק למכשירי ה-Nexus 6P וה-5X או גם למכשירים נוספים.

יצוין כי העדכון למכשירי ה-Pixel יהיה שונה בהרבה מזה שיהיה מיועד לשאר המכשירים. רק הם יזכו לגרסה המלאה והמעודכנת של Google Assistant וכן למשדר בצורתו החדשה, שכבר זכה לכינוי Pixel Launcher. הוא כולל מרכז משימות חדש, תיבת חיפוש חדשה ופתיחה של מגירת האפליקציות על ידי גרירה של האצבע מהקצה התחתון של המכשיר. מכשירי ה-Pixel יזכו גם לעיצוב חדש של מערכת ההפעלה, כולל ערכות נושא בצבעים חדשים.

גרסת 7.1 ל-Nexus ולשאר המכשירים מבוססי האנדרואיד באשר הם תכלול תמיכה במשקפי המציאות הווירטואלית Daydream VR, אפשרויות ניהול אחסון באופן ידני, תמיכה בתאורת לילה ועוד. לא ברור מתי עדכון זה יתחיל להגיע למכשירים שאינן משויכים לגוגל ישירות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. 1234

    המכשירים החדשים של אפל יכללו את הגרסה החדשה, של גוגל!

אירועים קרובים