סמסונג צפויה ליצור מתחרה ל-Siri

החברה הודיעה על רכישת Viv Labs, שנוסדה על ידי מפתחי העוזרת האישית של אפל ● פרטי העסקה לא פורסמו

Siri. קיצורי הדרך אליה מסכנים משתמשים?

גם לסמסונג (Samsung) תהיה בקרוב עוזרת אישית משלה. החברה הודיעה על כוונתה לרכוש את הסטארט-אפ Viv Labs, שנוסד על ידי מפתחי Siri.

החברה הנרכשת פיתחה ממשק משתמש מבוסס בינה מלאכותית, שמסוגל לבצע מטלות מורכבות ופעולות יומיומיות, באמצעות לימוד שמאפשר לעוזרת בסופו של דבר לבצע אותן באופן עצמאי או באמצעות ניהול שיחה בשפה טבעית לחלוטין.

אף לא אחת מהחברות סיפקה מידע על שווי העסקה, אבל מה שברור כרגע הוא ש-Viv תמשיך לתפקד כיחידה עצמאית תחת חסותה של סמסונג, והיא אמורה להישאר במשרדיה בסן חוזה, על כל 50 העובדים.

כאמור, למקימי החברה יש כבר ניסיון עשיר בסביבה של עוזרות אישיות דיגיטליות שיוצרות קשר עם המשתמש בשפה טבעית – שלושתם עזבו את אפל (Apple) באופן הדרגתי, לאחר שהגיעו אליה כשזו רכשה את Siri, בה הם עבדו, והפכה אותה לעוזרת האישית המוטמעת במוצריה.

"שלא כמו שירותים אחרים המבוססים על בינה מלאכותית, ל-Viv יש הבנה מתוחכמת של שפה טבעית, יכולות למידת מכונה ושותפות איתנו, שתעשיר את האקו-סיסטם הרחב יותר. היא נבנתה מתוך מחשבה על משתמשים ועל מפתחים כאחד. המיקוד הדואלי הזה היה אחד הדברים שמשך אותנו לשלב את Viv במוצרים השונים שלנו", אמר אינג'ונג רי, המנהל הטכנולוגי של קבוצת עסקי התקשורת הניידת בסמסונג.

לפי ההערכות בשוק, מדובר בעוד צעד שסמסונג מבצעת כדי לא להיות תלויה באף אחד. מעבר לתחרות הברורה ב-Siri, הרכישה של Viv תעזור לענקית הדרום קוריאנית להתחרות ב-Alexa של אמזון (Amazon) וב-Google Assistant/Now של גוגל (Google).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים