באה לבקר במאורת הנמר: קרן גביש, אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל

06/10/2016 12:04
קרן גביש, יועצת תקשורת ממשרד אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל. צילום: פלי הנמר

יועצת התקשורת קרן גביש ממשרד אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל באה באחרונה לבקר במאורת הנמר.

בפגישה שוחחנו על החיבה המשותפת של שנינו למשפחת החתוליים בכלל ולנמרים בפרט, כמו גם על המשרד, המתמחה בין השאר בשירותי יחסי ציבור לחברות היי-טק, חממות טכנולוגיות, קרנות הון-סיכון ומפעלי תעשייה.

גביש סיפרה על הפרויקטים האחרונים של מידעטק בתחום הטמעת מערכות Priority, והזכירה פרויקט הטמעה ויישום שביצעה החברה עבור תמ"ן – תעשיית מוצרי נייר. פרויקט זה בוצע במסגרת שדרוג מערכות המידע של החברה ועלותו נאמדת בחצי מיליון שקלים.

תמ"ן, חברה בת של נשר מלט, עוסקת בייצור שקי ושקיות נייר. החברה השתמשה לפני ההטמעה הנוכחית בשלוש מערכות מידע שונות: ניהול כספים, לוגיסטיקה וניהול רצפת ייצור. שלוש המערכות הנפרדות התקשו לתקשר האחת עם האחרות ונוצר צורך לאחד את כולן תחת מערכת ERP אחת.

לאחר אתנחתא קלה להרמת כוסית לשנה החדשה, שוחחנו על חשיבותו של קמפיין כחול לבן של התאחדות התעשיינים לעידוד רכש תוצרת הארץ, על רתימתם של סלבס צעירים לקמפיין, במטרה להנגיש אותו לקהל צעיר, ועל הסרטון האחרון שבו צולם שמעון פרס ז"ל, שבו הוא קורא לציבור להשתתף בקמפיין בעל החשיבות הלאומית.

דיברנו על עוד כמה עניינים נמריים ולאחר מכן גלשנו לשיח על חשיבות יחסי הציבור עבור חברות סטארט-אפ שנמצאות בשלב של גיוס משקיעים. בהקשר זה, הרחיבה גביש על כנס אגריווסט 2016 הבינלאומי שערכה באחרונה חממת טרנדליינס. את הכנס, המהווה כוח מניע לתעשיית האגטק הישראלית ומפגיש בין משקיעים, חברות רב לאומיות, יזמים, מנהלים ונושאי תפקידים במשרדי הממשלה, פקדו כ-450 משתתפים ושחקני מפתח בתעשיית האגטק העולמית, מיותר מ-10 מדינות.

במרכז הכנס עמדה תחרות סטארט-אפים, בה השתתפו 12 חברות ישראליות שהציגו את הטכנולוגיות שלהן בפני הקהל ופאנל השופטים. הסטארט-אפ המנצח היה Enzootic, המפתח פלטפורמה לחקלאות ימית בתחום גידול סרטנים.

גביש הבטיחה לשוב ולפקוד את מאורת הנמר וציינה כי הביקור היה "נעים, ממלא, מעשיר ומרתק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים