תוכן שיווקי

לצד הפעילות במגזר הצרכני – אסוס פונה לארגונים ולמגזר הציבורי

06/10/2016 07:00
קארין דיין, מנהלת תחום מחשוב עסקי, ASUS ישראל

כתב: הילל יוסף

"לפני כשנה וחצי החלטנו על כיוון פעילות חדש שלנו, שנמשך במקביל לפעילות המסורתית שלנו במגזר הצרכני. אסוס (ASUS) פנתה למגזר הארגוני, ובתוכו – למגזר הציבורי. אנו כבר רואים פירות בשל הפנייה המאתגרת שלנו למגזר הארגוני", כך אמרה קארין דיין, מנהלת תחום מחשוב עסקי, אסוס ישראל.

אסוס, אמרה דיין, "מציעה מגוון פתרונות מחשוב, הן למגזר הפרטי-צרכני והן למגזר הציבורי, בעולמות של טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשוב נייח ומחשוב נייד".

"אנו פועלים בשתי רגליים", ציינה דיין. "האחת, במגזר הצרכני, בו יש מאחורינו שנים של הצלחות, ונעמיק את האחיזה שלנו בו. זאת, לצד התמקדות והעמקת הפעילות שלנו במגזר הארגוני, שם נפעל להגדלת החדירה. זה קורה בשל מגמת BYOD, ראשי תיבות של 'הבא את מכשירך האישי מהבית (לסביבת העבודה הארגונית)'".

הפתרון האולטימטיבי

לאסוס, אמרה דיין, "יש יותר מ-25 שנות ניסיון בעולם הרכיבים ולוחות-אם. ההנהלה והעובדים באסוס הם ברובם אנשי פיתוח. צוות המו"פ של החברה עומד על יותר מ-5,500 מהנדסים, ומהווה כשליש מכלל 17 אלף עובדי אסוס".

על פי דיין, "ההיצע שלנו לעולם העסקי-ארגוני, נעשה עם סדרת מחשבים חדשה ומגוונת – ניידים, נייחים, AiO ועוד – הנקראת ASUSPRO. הדבר החשוב ביותר הוא לתת ערך מוסף ללקוח העסקי ולהתאים לו את הפתרון האולטימטיבי עבורו".

כך, ציינה, "לדוגמה, מחשב מדגם ASUSPRO B8430UA – במשקל 1.7 ק"ג, מיועד לאנשי עסקים המרבים בנסיעות עבודה, מנהלי IT בארגונים גדולים ועובדי חברות ציבוריות ופרטיות, הנדרשים למחשב בעל ביצועים ללא פשרות ואמינות מירבית".

דיין ציינה כי "סדרת המחשבים העסקיים ASUSPRO מציעה מארז קשיח, העומד בסטנדרטים מחמירים ומבדקי איכות קפדניים, פתרונות ניהול ואבטחה מתקדמים, מנגנון הגנה על הדיסק הקשיח מפני זעזועים, ממשק ידידותי לחוויית משתמש מיטבית ושירות באתר הלקוח". היא הדגישה כי "המחשב מדגם ASUSPRO B8430UA נבחר לאחרונה לשמש עובדי משרדים וארגונים במגזר הממשלתי, במכרז של החשב הכללי של הממשלה".

ערים חכמות

בעת האחרונה, אמרה דיין, "יותר ויותר רשויות מקומיות מבינות את הפוטנציאל שביישום חזון הערים החכמות. משיפור הנגישות והיעילות של אספקת השירותים העירוניים – ועד העלאת רמת הביטחון האישי של התושבים".

"כדי ליישם את חזון העיר החכמה בצורה המיטבית, יש לערוך תחילה תהליך תכנון, שיביא את המנמ"ר החכם לעיר החכמה כשהוא מצויד באמצעים המתאימים לכך – בראשם ציוד המחשוב".

"אסוס מספקת חדשנות, ומתאימה עבור הלקוח את הפתרונות ולא דורשת ממנו להתאים עצמו אליהם", אמרה דיין. "החדשנות היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית של אסוס, עם מגוון רחב של פתרונות ופורטפוליו עשיר של מוצרים לכל צורך משתנה, תוך שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם, דוגמת אינטל (Intel), מיקרוסופט (Microsoft) וגוגל (Google)".

אסוס, הדגישה דיין, "שמה במיקוד את המשתמש הארגוני, עם דגש על ביצועים מהירים, חיי סוללה ארוכים ועמידות מירבית. כך היא מספקת מענה לאופי העבודה האינטנסיבי בארגונים".

התעסקות מיותרת בלוגיסטיקה

היבט חשוב נוסף, ציינה דיין, "הוא השירות, שכן זה הדבר החשוב ביותר בעת בחירת ציוד הקצה הארגוני. מנמ"ר חייב להבטיח לעצמו שקט נפשי בכל הקשור לציוד הקצה, כזה שימנע ממנו באופן מירבי זמני השבתה, או התעסקות מיותרת בלוגיסטיקה ובתיקונים".

"זכינו בשנה האחרונה בפרויקטים רבים", אמרה דיין, "ביניהם, קבוצת מילגם אשר בחרה במחשבי אסוס עבור מוקד השירות החדש שלה שהקימה באשדוד. המוקד מעניק שירות ותמיכה טלפונית ליותר מ-80 לקוחות, ביניהם עיריות, גופים מוניציפליים, תאגידי מים, גופים ממשלתיים, חברות ציבוריות וחברות פרטיות".

"במוקד יש כ-250 עמדות של נציגי שירות ומכירה, והמחשבים שנבחרו הם מחשבי All-in-One, מדגם ASUS A6420. שימוש בעמדות מחשב מסוג זה, מאפשר הטמעה פשוטה, מהירה ונקייה של סביבת העבודה, ללא כבלים מיותרים. עמדות המחשב של אסוס מאפשרות חסכון רב בשל תכונות של שרידות ועמידות גבוהה". לדבריה, "היעדים הבאים שלנו הם בתי ספר ומוסדות אקדמיים".

"כמי שבאה מהעולם הצרכני", סיכמה דיין, "הקו המנחה של אסוס הוא הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, לצד עיצוב מתקדם ומענה לצרכים הדיגיטליים של המשתמש בעידן הטכנולוגי"

אירועים קרובים